ΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ

 ΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα κορίτσι που αγαπάει πάρα πολύ το διάβασμα και η αγάπη της για τα βιβλία, την οδήγησε να γίνει Βιβλιοπώλης!! Συγχαρητήρια Λία μου! Σε παρακολουθώ εδώ και χρόνια και μου αρέσει πολύ η πορεία σου!

Καλώς ήρθες στο Love Book Diary Λία!





Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση μας πες μας δυο λόγια για εσένα για να σε μάθουν οι αναγνώστες.

Καλώς σε βρήκα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση! Μέχρι πέρυσι έλεγα πως... Είμαι η Λία και αγαπώ τα βιβλία! Πλέον είμαι η Λία και αγαπώ και πουλάω βιβλία! :)

Λία μου κάνεις πάρα πολλά πράγματα και πραγματικά συγχαρητήρια. Πολύ θα χαρώ μέσα από την συζήτηση μας να προσπαθήσουμε να σε μάθουμε λίγο καλύτερα.

 Τι είναι η ανάγνωση και το βιβλίο για εσένα;

Μέσα από την ανάγνωση βιβλίων ξεπέρασα πολλές δύσκολες στιγμές στη ζωή μου. Είναι ένας σταθερός φίλος που με στηρίζει πάντα!

Πότε ξεκίνησε το Λογοτεχνικό σου ταξίδι και ποιο ήταν το βιβλίο που σε συγκλόνισε για να αγαπήσεις την Λογοτεχνία;

Από πολύ μικρή, μου διάβαζαν οι γιαγιάδες μου παραμύθια. Μεγαλώνοντας διάβαζα παιδική λογοτεχνία όποτε μπορούσα -για να είμαι ειλικρινής.. συχνότερα διάβαζα κόμιξ- μέχρι που ένα καλοκαίρι εκεί στην αρχή της εφηβείας, μια θεία πρότεινε να μου δανείσει κάποια βιβλία ώστε να ξεπεράσω πιο εύκολα κάποιες πολύ δύσκολες στιγμές.

Το πρώτο που έπιασα ήταν το “Σαν χειμωνιάτικη λιακάδα” της Αλκυόνης Παπαδάκη και πραγματικά με συγκλόνισε η λυρική γραφή της αλλά και η πλοκή του... Ε, αυτό ήταν! Από τότε κόλλησα! Το βιβλίο αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο “για μεγάλους” που διάβασα, αλλά ήταν δανεικό! Επέστρεψε όμως σε εμένα πριν 2 χρόνια περίπου, όταν η θεία αυτή έφυγε από τη ζωή και ο γιος της μου χάρισε τα βιβλία της. Η χαρά που έκανα όταν είδα το συγκεκριμένο ήταν απερίγραπτη! Ήταν σαν να συναντούσα έναν φίλο από τα παλιά!


ΣΑΝ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ


Μεγάλωσες σε ένα περιβάλλον που είχες Λογοτεχνικές επιρροές ή από μόνη σου οδηγήθηκες σε αυτό το μονοπάτι;

Και ναι και όχι. Παρόλο που δεν έβλεπα τους γονείς μου να διαβάζουν, εκείνοι ήταν που με παρότρυναν να γνωρίσω αναγνωστικά σημαντικούς συγγραφείς. Ο μπαμπάς μου στη βιβλιοθήκη του δωματίου μου πρόσθεσε σημαντικά βιβλία από τα δικά του παιδικά και νεανικά χρόνια, όπως αυτά της Πηνελόπης Δέλτα ή του Νίκου Καζαντζάκη. Η μαμά μου με έγραψε στη δανειστική βιβλιοθήκη από πολύ μικρή και εκεί γύρω στα 14 μου πρότεινε να ξεκινήσω βιβλία της -μετέπειτα αγαπημένης μου- Agatha Christie. Σημαντικό ρόλο όμως έπαιξε και η θεία που προανέφερα καθώς υπήρξε σημαντική χορηγός βιβλίων στα καλοκαίρια των εφηβικών μου χρόνων!


Αποτέλεσμα εικόνας για Πηνελόπης ΔέλταΑποτέλεσμα εικόνας για Νίκου ΚαζαντζάκηΑποτέλεσμα εικόνας για Agatha Christie



 Ποιο είναι το είδος που αγαπάς πιο πολύ; Θα ήθελα να μου προτείνεις δυο βιβλία για να τα διαβάσουμε και γιατί;

Διαβάζω τα περισσότερα είδη, όμως τα τελευταία χρόνια έχω μια αδυναμία στα αστυνομικά, στα μυστηρίου και στα ψυχολογικά θρίλερ. Με ιντριγκάρουν, με κρατάνε αιχμάλωτη τους, με σοκάρουν με τις ανατροπές τους, με προβληματίζουν...

Είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο δύο, είμαι και τρομερά αναποφάσιστη, μπορώ να διαλέξω δέκα; Χαχα! Μάλλον όχι, οπότε μετά από πολλή (ΠΟΛΛΗ) σκέψη σίγουρα θα πρότεινα την Τσιχλόφουσκα της Ειρήνης Βαρδάκη (πόσο υπέροχος άνθρωπος η Ειρήνη και με τι δυνατή πένα, αλήθεια!) γιατί είναι ένα σκληρό ψυχολογικό θρίλερ, που πραγματεύεται πολλά σημαντικά κοινωνικά προβλήματα της εποχής μας. (Να πω πως ήμουν ανάμεσα στην Τσιχλόφουσκα και το Κουτί για να πω σαν πρώτη πρόταση, γιατί κρύβουν ακριβώς την ίδια αλήθεια μέσα τους, είναι σκληρά, αλλά δίνουν και τόσα μηνύματα, όμως η αδυναμία μου στην Ειρήνη Βαρδάκη νίκησε, συγγνώμη Γιώργο!)

Η δεύτερη πρόταση μου είναι από ξένο συγγραφέα, ο Τρόφιμος του Σεμπάστιαν Φίτσεκ. Και πάλι ψυχολογικό θρίλερ. Όπως στα περισσότερα βιβλία του συγγραφέα τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, ο αναγνώστης παρατηρεί την αντανάκλαση μιας παραμορφωμένης πραγματικότητας και οι ανατροπές που αποκαλύπτονται στο τέλος ξεπερνάνε και την πιο νοσηρή φαντασία!

Ελπίζω να τα διαβάσεις και να σου αρέσουν! Θα περιμένω να μου πεις!



Η Ειρήνη Βαρδάκη: Στην «Τσιχλόφουσκα» η ζωή που προβάλλουμε ...Sebastian Fitzek "Ο τρόφιμος" από τις εκδόσεις Διόπτρα



 Έχεις αδυναμία σε κάποιον συγγραφέα με αποτέλεσμα να έχεις διαβάσει όλη την εργογραφία του;

Έχω σε πολλούς, και Έλληνες και ξένους. Θα πω όμως την πρώτη μου, την αγαπημένη Agatha Christie! Τη γνώρισα στην εφηβεία -όπως έγραψα και παραπάνω- τη λάτρεψα, έχω διαβάσει όλα της τα βιβλία (και έχω καταφέρει να τα μαζέψω και όλα -πράγμα δύσκολο καθώς κάποια είναι εξαντλημένα) έχω δει όλες τις σειρές και τις ταινίες που είναι βασισμένες στα βιβλία της και όταν βλέπω θέατρο να παίζει έργο της τρέχω να κλείσω εισιτήριο αμέσως. Μεγάλη αδυναμία!


Η Αγκάθα Μαίρη Κλαρίσσα Μίλερ, Λαίδη Μάλλοουαν, DBE, γνωστή κυρίως με το όνομα Αγκάθα Κρίστι, ήταν Αγγλίδα συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων. Έγραψε επίσης ρομαντικά μυθιστορήματα με το ψευδώνυμο Μαίρη Γουέστμακοτ και 15 συλλογές διηγημάτων, αλλά είναι γνωστή κυρίως για τα 80 αστυνομικά της μυθιστορήματα.

Η Αγκάθα Μαίρη Κλαρίσσα Μίλερ, Λαίδη Μάλλοουαν, DBE, γνωστή κυρίως με το όνομα Αγκάθα Κρίστι, ήταν Αγγλίδα συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων. Έγραψε επίσης ρομαντικά μυθιστορήματα με το ψευδώνυμο Μαίρη Γουέστμακοτ και 15 συλλογές διηγημάτων, αλλά είναι γνωστή κυρίως για τα 80 αστυνομικά της μυθιστορήματα.

Ας ξεκινήσουμε τώρα με τις τελευταίες δραστηριότητες σου όσον αφορά Το σπίτι του βιβλίου. Φυσικά θα μας πεις που είναι το βιβλιοπωλείο σου και ότι άλλο θέλεις. Επίσης θα μας πεις για αυτές τις on line συνομιλίες που έχεις με τους συγγραφείς και στα πάνελ βλέπω την Αννα , την Έλσα . Θέλω τα πάντα πως προέκυψε , πως σου φαίνεται , πώς νιώθεις κτλ. Από εμένα συνέχισε έτσι δυναμικά.

Το Σπίτι του Βιβλίου ήταν ένα όνειρο ζωής. Δεν πίστευα πως θα πραγματοποιηθεί, η ευκαιρία ήρθε ανέλπιστα, εκεί που δεν το περίμενα, την άρπαξα, το προσπάθησα και έγινε! Για αυτό λέω συνεχώς πως δεν πρέπει ΠΟΤΕ να ξεχνάτε τα όνειρα σας!

Δημιουργήθηκε τον Δεκέμβρη, στην περιοχή της Θεσσαλονίκης που τόσο αγαπώ, τη Χαριλάου. Εκεί που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ξέρω πολύ καλά τι έχει ανάγκη η γειτονιά.

Είναι τόσο σημαντική όμως η στήριξη του κόσμου! Και από τη γειτονιά, αλλά και από τους διαδικτυακούς φίλους. Ήξερα ότι στα χρόνια που είμαι στις ομάδες βιβλίων (άρχισα να ασχολούμαι τουλάχιστον μια δεκαετία πριν) έχω δημιουργήσει φιλίες, όμως αυτό που μου δείχνουν καθημερινά είναι ανέλπιστο! Και όχι μόνο από Θεσσαλονίκη, αλλά από όλη την Ελλάδα! Νιώθω πάρα πολύ τυχερή!

Τώρα όσον αφορά τις εκδηλώσεις, είναι κάτι που μου αρέσει πολύ γενικά. Δεν χάνω ευκαιρία για να μαζέψω φίλους και να μιλάμε για τα αγαπημένα μας βιβλία. Για μένα είναι σαν γιορτή! Έτσι, είχα σκοπό με το νέο έτος να ξεκινήσω μια σειρά παρουσιάσεων. Δυστυχώς όμως πραγματοποίησα μόνο την πρώτη και έπειτα κλείσαμε λόγω καραντίνας.

Την περίοδο αυτή, συνειδητοποίησα τις δύσκολες ώρες που περνάμε και πως θα αργήσουμε αρκετά να ξαναδιοργανώσουμε μια γιορτή βιβλίου! Δεν το άντεχα!

Είδα τις πολύ ωραίες συζητήσεις που έκανε η Εύα η Νάτση στην ομάδα της “Το βιβλίο της παρέας” με συγγραφείς και είπα “γιατί να μην ξεκινήσω μέσα από το βιβλιοπωλείο διαδικτυακές παρουσιάσεις; Να είναι λίγο πιο επίσημες αλλά με ευχάριστα φιλική ατμόσφαιρα και διάθεση!”. Πριν την καραντίνα είχαμε ήδη κανονισμένη την παρουσίαση της Ελευθερίας Μεταξά στη Θεσσαλονίκη για το βιβλίο “Αθώοι ένοχοι”, το βιβλιοπωλείο σε συνεργασία με τις εκδόσεις Μίνωα, και σκέφτηκα να τους προτείνω να την κάνουμε έτσι! Το δέχτηκαν, βρήκαμε το zoom που είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, και έτσι ξεκίνησαν όλα!

Η Έλσα εκτός από καλή φίλη, ήταν να είναι και στο πάνελ της προγραμματισμένης παρουσίασης στη Θεσσαλονίκη οπότε δεν γινόταν να λείπει! Το ένα έφερε το άλλο, σκέφτηκα και άλλους συγγραφείς που εκτιμώ, καθώς μόνο έτσι μπορώ να μιλάω και εγώ, δεν γίνεται να μιλήσω για έναν συγγραφέα που δεν μου αρέσουν τα βιβλία του, το θεωρώ ψεύτικο. Σκέφτηκα αντίστοιχα και άλλους ανθρώπους που να έχουν πράγματα να πουν για τα αγαπημένα μας βιβλία και έτσι ήρθαν στην ομάδα των παρουσιάσεων και η Ευαγγελία, που είναι και συντονίστρια της Λέσχης Ανάγνωσης Bell Θεσσαλονίκης που πραγματοποιείται μέσω του Σπιτιού, ο Νίκος που στην παρουσίαση της Βαρδάκη έκλεψε τις εντυπώσεις καθώς ήταν τόσο ιδανικός για το θέμα που πραγματεύεται η Ειρήνη στο βιβλίο της, η Λένα που αγαπάει τη ρομαντική λογοτεχνία και όσα βιβλία αυτού του είδους διαβάζω είναι σίγουρα προτάσεις της, και στην προτελευταία μπήκε και ο Παντελής που θα είναι σε αρκετές από τις επόμενες ως συντονιστής(the right man in the right place!)

Πάει πολύ καλά και θα συνεχίσουμε με νέες ιδέες μετά τον Δεκαπενταύγουστο!


ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.


 Έχουμε και YouTube από ότι ξέρω. Που θα σε βρούμε εκεί και τι θα δουν οι αναγνώστες μας. Θέλω να μας ενημερώσεις.

Ναι ισχύει! Υπήρχε το κανάλι της Βιβλιοεξάρτησης στο youtube, είχα ξεκινήσει να ανεβάζω κάθε Δευτέρα ένα βίντεο, πάντα σχετικό με τα βιβλία. Όμως λόγω ελάχιστου χρόνου πλέον, δεν προλαβαίνω να ανεβάζω! Με τη νέα σεζόν όμως σκέφτομαι να το ανανεώσω και με νέες ιδέες, καθώς και να ξεκινήσω επιτέλους το κανάλι για το Σπίτι του Βιβλίου που θα ανεβαίνουν και εκεί οι παρουσιάσεις-συναντήσεις μας με τους αγαπημένους μας συγγραφείς! Πολλά σχέδια, λίγος χρόνος, αλλά θα μπω σε μια σειρά πού θα μου πάει; Χαχα.

Το σπίτι του Βιβλίου ελάτε στο Youtube αγαπημένοι μου να δείτε τα video που έχει ανεβάσει η Λία!


 Επίσης δραστηριοποιείσαι στο facebook με τη σελίδα https://www.facebook.com/biblioexartisi/ (Βιβλιοέξαρτηση) καθώς και στο αντίστοιχο blog που οι φίλοι μας μπορούν να βρουν πολλά θέματα. Πες μας Λία μου τι θα βρουν οι αναγνώστες μας εκεί; Είσαι μόνη σου ή συνεργάζεσαι με άλλους βιβλιόφιλους;

Αν το Σπίτι του Βιβλίου είναι το όνειρο μου, η Βιβλιοεξάρτηση είναι το μεράκι μου! Την ξεκινήσαμε με δυο φίλες το 2016, κυρίως για να ανεβάζουμε τα βιβλία που διαβάσαμε και μας άρεσαν(προσωπικά υπήρξα blogger και παλιότερα, με εντελώς διαφορετικό θέμα δραστηριότητας όμως) Για τους δικούς μας λόγους αποχώρησαν, χωρίς όμως εννοείται να έχει χαλάσει η φιλία μας και να χαθεί η αγάπη που τους έχω.

Το τελευταίο εξάμηνο σταδιακά, έχουν προστεθεί πέντε βιβλιο-φίλοι μου, που εκτιμώ πολύ και με βοηθάνε πάρα πολύ καθώς χωρίς αυτούς και με τον ελάχιστο χρόνο που διαθέτω λόγω του Σπιτιού, σίγουρα δεν θα τα κατάφερνα να τη διατηρώ όπως πρέπει και ίσως την έκλεινα! Άλλωστε αγαπώ την ομαδικότητα και την συμπόρευση, τις συλλογικές δραστηριότητες, οπότε για μένα είναι ιδανικά!

Αρχικά πρόσθεσα την Ιωάννα Μαγγανάρη και την Έλσα Αθανασιάδου, δυο φίλες που μπήκαν στη ζωή μου μέσα από τα βιβλία και έγιναν οικογένεια πλέον (μέσα από τα βιβλία γνώρισα υπέροχους ανθρώπους δόξα τω Θεώ!)

Μετά μπήκε στην παρέα μας η Ευαγγελία Τσουκαλά, ένα κορίτσι που ήταν και ο πρώτος άνθρωπος που σκέφτηκα όταν ξεκινούσα τη Λέσχη Ανάγνωσης Bell Θεσσαλονίκης μέσω του βιβλιοπωλείου, καθώς είναι δεινή αναγνώστρια και δη των αγαπημένων αυτών εκδόσεων, οπότε ήμουν σίγουρη πως το ίδιο καλά θα τα κατάφερνε και στη σελίδα μας. Πλέον κέρδισα και μια πολύ αγαπημένη φίλη και νιώθω τυχερή!

Πριν έναν μήνα περίπου μπήκε και ο πρώτος κύριος στη Βιβλιοεξάρτηση, ο Παντελής Τοπαλίδης, επίσης πολύ καλός φίλος(δεν μπορώ να εμπιστευτώ τη Βιβλιοεξάρτηση σε χέρια που δεν γνωρίζω άλλωστε!) και είναι και ένας άνθρωπος που εκτιμώ επίσης πολύ τη γνώμη του στα βιβλία.

Και τέλος, πριν λίγες μέρες ήρθε και ο Νίκος Πατσαρίκας, ένας λαμπρός επιστήμονας και εξαιρετικός αναγνώστης, που κάθε του άποψη έχει μια πιο επιστημονική ματιά και μας κάνει να προβληματιστούμε και να δούμε και άλλες πτυχές του βιβλίου. Νιώθω πολύ τυχερή που τον έχω και στη http://biblioexartisi.blogspot.com/  και στις διαδικτυακές παρουσιάσεις που κάνω μέσω του Σπιτιού!

Όπως φυσικά, νιώθω τυχερή και είμαι περήφανη για την ομάδα που έχει δημιουργηθεί στη Βιβλιοεξάρτηση! Το κυριότερο όμως για μένα είναι πως είναι φίλοι μου και με κάνουν να νιώθω ασφαλής και σίγουρη για να προχωρήσω.




 Τι είναι αυτό που έχεις πάρει από όλα αυτά που κάνεις και αν έχεις νιώσει ολοκλήρωση ; Έχεις σκέψεις και μελλοντικά σχέδια στον χώρο αυτόν που αγαπάμε;

Μετά από τόσα χρόνια, αυτό που κρατάω περισσότερο από όλα (ναι, θα πω κάτι πολύ πρωτότυπο τώρα!) είναι η αγάπη που πήρα και που παίρνω! Κάθε στόχος που πραγματοποιώ πάνω στον χώρο των βιβλίων είναι μια ολοκλήρωση, όμως όλα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα και ίσως και ακατόρθωτα εάν δεν είχα την υποστήριξη από τους αγαπημένους μου φίλους. Όλα τα άλλα μπορώ να τα αντέξω, μπορώ να τα αντικρούσω, μπορώ να τα διαγράψω όσο έχω γύρω μου τους φίλους μου! Έχω προσωπικά, αλλά έχουμε και ως team, πολλές σκέψεις και ιδέες για το μέλλον. Να είμαστε καλά και όλα θα πάνε όπως πρέπει!


 Διαβάζεις κριτικές βιβλίων και αν ναι που δίνεις σημασία; Ποια θεωρείς ότι είναι μία ολοκληρωμένη για εσένα κριτική – άποψη;

Εννοείται πως διαβάζω, και δη ανθρώπων που εκτιμώ την άποψη τους. Αλλά νομίζω πως δεν επηρεάζομαι πολύ. Αν μου κάνει το “κλικ” ένα βιβλίο θα το διαβάσω και ας λένε πολλοί που δεν τους άρεσε.

Προσωπικά πιστεύω πως είναι άλλο η κριτική και άλλο η άποψη. Είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα που δεν μπορεί να αναλυθεί σε λίγες γραμμές, πάντως για μένα μία ολοκληρωμένη άποψη θα πρέπει να απέχει από προσωπικές συμπάθειες-αντιπάθειες με τον συγγραφέα, να αναφέρει σωστά στοχευμένα τα σημεία που πρέπει.

 Θέλω να μου πεις ένα θετικό στοιχείο που θεωρείς πιο σημαντικό στο χώρο του βιβλίου ( όσον αφορά το facebook) και ένα αρνητικό και για πιο λόγο.

Όπως προανέφερα οι φιλίες που δημιουργούνται με ωραίους ανθρώπους είναι σίγουρα το πιο σημαντικό θετικό στοιχείο. Το αρνητικό είναι πως υπάρχει ένας ανταγωνισμός από κάποιους, άνευ λόγου και αιτίας, όμως ούσα αισιόδοξη εκ γενετής -υπέρ του δέοντος ορισμένες φορές- κρατάω το θετικό και προχωράω!

 Θα ήθελα να μου αναφέρεις 3 συγγραφείς και τρία έργα τους που θα πρότεινες στους αναγνώστες μας και για πιο λόγο;

Θα πω σίγουρα τον κύριο Κερασίδη και τον Στοιχειοχαράκτη του που είναι ένα βιβλίο με απίστευτα λογοτεχνική γραφή που πρέπει να μαθευτεί και να διαβαστεί.

Τον Γιώργο Τζιτζικάκη με το Ένα δράμι δύναμης, που μου έκανε εντύπωση πώς αυτός ο άνθρωπος κατάφερε ακόμη και τον άσχημο κόσμο της νύχτας και τη σκληρή γλώσσα να μας τον δώσει με την τρυφερή γραφή του.

Και για το τέλος άφησα τον Μένιο Σακελλαρόπουλο με το Πικρό Γάλα, αφού είναι ένα βιβλίο με έναν ήρωα πραγματικό, ήρωα ζωής, που δίνει στον αναγνώστη πολλά μαθήματα.

Ο ΣΤΟΙΧΕΙΟΧΑΡΑΚΤΗΣ | Εκδόσεις ΩκεανόςΣίμος Κερασίδης: Ο στοιχειοχαράκτης - Press Publica ...




Ένα δράμι δύναμης... στο Ηράκλειο, από τον Γ.Τζιτζικάκη (φωτο/βίντεο)!


Ο Μένιος Σακελλαρόπουλος μιλάει για το νέο βιβλίο του ΠΙΚΡΟ ΓΑΛΑ ...



 Αν θεωρήσουμε ότι η ανάγνωση είναι ένα μοναχικό ταξίδι , θεωρείς ότι οι φανατικοί αναγνώστες είναι μοναχικοί τύποι;

Μμμμ δύσκολη ερώτηση! Νομίζω όμως πως οι φανατικοί αναγνώστες, εκείνοι που λατρεύουν το μοναχικό ταξίδι της ανάγνωσης μετά θέλουν να περικυκλωθούν από άλλους βιβλιόφιλους, να συζητήσουν για το βιβλίο που διάβασαν, να μοιραστούν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματα τους.

 Ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτή την στιγμή και πως σου φαίνεται μέχρι στιγμής;

Διαβάζω παράλληλα το “Σώσε με” του Δημήτρη Σίμου, είναι το πρώτο δικό του βιβλίο που διαβάζω και μου φαίνεται πάρα πολύ δυνατό έως τώρα. Και το “Τιρκουάζ” της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη, μου αρέσει πολύ.


Σώσε με - metaixmio.grΔημήτρης Σίμος: Η πολυπολιτισμικότητα της Θράκης, ήταν η ...



Τιρκουάζ" της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ...


 Τι θα έλεγες στους φίλους μας αναγνώστες για να απολαμβάνουν το ταξίδι τους;

Να διαβάζουν αυτά που τους αρέσουν, να μοιράζονται τα λογοτεχνικά τους ταξίδια με τους άλλους αναγνώστες, να μη βάζουν ταμπέλες και να μη δίνουν σημασία σε μικροπρέπειες!

Και μια συμβουλή ως βιβλιοπώλης, πλέον: να μπαίνετε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας, να βρίσκετε ανθρώπους που μοιράζονται την ίδια αγάπη με εσάς, να ρωτάτε για βιβλία, να μας μιλάτε για αυτά που διαβάσατε, να τα ακουμπάτε, να τα μυρίζετε! Είναι τεράστια η χαρά μου όταν βλέπω να μπαίνουν άνθρωποι που αγαπάνε τα βιβλία όσο και εγώ μέσα στο Σπίτι μου!

Σε ευχαριστώ θερμά για την συζήτηση μας.

Εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Με τιμάει πάρα πολύ η πρόσκληση σου! Κάνεις εξαιρετική δουλειά, ήταν πολύ όμορφη ιδέα να δίνεις το βήμα και σε αναγνώστες. Παρακολουθώ τη στήλη κάθε φορά με ανυπομονησία! Και τη διαβάζω και ως βιβλιοπώλης καθώς μας βοηθάς να βλέπουμε τις προτιμήσεις του κόσμου!

Μεγάλη μου τιμή για τα καλά σου λόγια!!

Για το Love Book Diary

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΟΚΑ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ