ΙΟΥΛΙΑ ΙΛΒΑΝΙΔΟΥ

     ΙΟΥΛΙΑ ΙΛΒΑΝΙΔΟΥ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα πολύ καλό παιδί από τον χώρο του bookstagram! Η Ιουλία είναι δοτική, σεμνή, ευγενική και ονειροπόλα όπως εγώ!! Αγαπάει το διάβασμα και μας προτείνει βιβλία στον λογαριασμό της στο Instagram.

Καλώς ήρθες στο Love Book Diary ‘’ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ’’



    Κατ’ αρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά για την πρόσκληση και συμμετοχή μου στο Love Book Diary “Αναγνώστες”, με τιμά ιδιαίτερα.

         Τι είναι η ανάγνωση για την Ιουλία; Είναι ένα ταξίδι όπως λένε οι περισσότεροι αναγνώστες ή κάτι παραπάνω ;

 Η ανάγνωση είναι ένα μεγάλο ταξίδι που αν και ξεκίνησε αργά, ομορφαίνει τη ζωή μου και με μεταφέρει μαγικά σε διάφορα μέρη.



            Ποια ήταν η πρώτη επαφή σου με τη Λογοτεχνία και ποιο ήταν το βιβλίο που κλείδωσε την καρδιά σου για να αγαπήσεις αυτόν τον χώρο.

     Η πρώτη μου επαφή ήταν στα παιδικά μου χρόνια με το βιβλίο Το καπλάνι της βιτρίνας, της αγαπημένης Άλκης Ζέη. Μετά υπάρχει ένα μεγάλο κενό όπου διάβαζα περιστασιακά. Το κλικ έγινε πολύ πολύ αργότερα όταν βλέποντας μία ανάρτηση στο Instagram για μία λέσχη ανάγνωσης και τα βιβλία που θα διάβαζαν τους καλοκαιρινούς μήνες....... έτσι ξεκινάει το ταξίδι μου στα βιβλία.




    Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος Λογοτεχνίας; Πρωτινέ μας ένα βιβλίο για να διαβάσουμε.

     Δεν έχω αγαπημένο είδος λογοτεχνίας. Προσπαθώ κάθε χρονιά να διαβάζω όλα τα είδη για να έχω πλήρη εικόνα. Στις αναρτήσεις μου στο instagram θα βρείτε βιβλία που έχω αγαπήσει για διάφορους λόγους.

    Εμείς οι αναγνώστες έχουμε αγαπημένους Λογοτεχνικούς ήρωες. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας και για ποιον λόγο;

                Η αλήθεια είναι ότι όντως έχουμε αγαπημένους λογοτεχνικούς ήρωες, αν και είναι αρκετοί θα αναφέρω την Ελίζαμπεθ Μπέννετ από το μυθιστόρημα Περηφάνια και Προκατάληψη της Jane Austen και η Έστερ από το βιβλίο Ζοφερός Οίκος του Charles Dickens, για τη δύναμη της ψυχής τους.







     Αν τα βιβλία που διαβάζεις έχουν ήρωες συγγραφείς, γίνονται αναφορές σε άλλα βιβλία σου αρέσουν πιο πολύ; Μπορείς να μας προτείνεις κάποιο;

     Αρκετά είναι τα βιβλία που έχουν αναφορές σε άλλα βιβλία και παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον αλλά έτσι μεγαλώνουν τα αδιάβαστα , η χαμένη αναγνώστρια είναι το δεύτερο βιβλίο που ακολούθησε. Κάθε σύμπτωση έχει η ψυχή του Fabio Stassi. Καθώς και το βιβλιοπωλείο των μικρών θαυμάτων της Monica Gutierrez.







    Ποιες είναι οι ώρες που κάθεσαι και διαβάζεις; Θέλεις να έχεις ησυχία ή έτσι και αλλιώς όταν πιάνεις το βιβλίο αποκλείεις ότι υπάρχει γύρω σου με το μαγικό ραβδί της φαντασίας σου;

 Δεν έχω συγκεκριμένες ώρες. Διαβάζω όταν έχω ελεύθερο χρόνο. Μπορώ να διαβάσω παντού με ή χωρίς ησυχία.

       Θα ήθελα να μιλήσουμε για το Bookstagram μία κοινότητα στο instagram που ασχολείται με βιβλία, αποτελείται από παλιούς ερωτικούς ερασιτέχνες της Λογοτεχνίας αλλά παρατηρούμε ότι αυξάνεται συνεχώς με νέα άτομα που πολλές φορές δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι πίσω από τα προφίλ. Πως βιώνεις όλη αυτή την κοινότητα, τι σου αρέσει , τι όχι.



     Έχω λογαριασμό στο Instagram πάρα πολλά χρόνια , σχεδόν από την αρχή του. Η εφαρμογή ήταν μόνο για φωτογραφίες χωρίς πολλά λόγια , χωρίς διαγωνισμούς . Στην πορεία άρχισα να αναρτώ και βιβλία πολύ πριν δημιουργηθεί η κοινότητα του bookstagram. Ανήκω στους “παλιούς ερωτικούς ερασιτέχνες’’ της Λογοτεχνίας. Εξελίχθηκε όμως, και ναι παρατηρούμε ότι αυξάνεται συνεχώς (ειδικά κατά την περίοδο της καραντίνας) με νέα άτομα και αυτό είναι όμορφο.Σε πολλά προφίλ ξέρουμε τα άτομα, ενώ υπάρχουν και αρκετά που δεν γνωρίζουμε για τους λόγους που αυτοί επιθυμούν. Δεν με ενοχλεί, ο/η καθένας πράττει και εκφράζεται όπως του/της αρέσει και νιώθει άνετα και όμορφα.

    Είναι μια όμορφη κοινότητα με τα θετικά και τα αρνητικά της.

    Η Ιουλία έχει έναν υπέροχο λογαριασμό στο Instagram και είναι από τα πιο θετικά άτομα που υπάρχουν στον χώρο με γνώμονα πάντα το βιβλίο, έτσι γνωριστήκαμε και εμείς! Έχεις κάνεις φιλίες μέσα από αυτή την κοινότητα;

     Προσπαθώ να έχω έναν ωραίο και αξιοπρεπή λογαριασμό. Θέλω να είμαι θετική. Έχω μιλήσει και έχω στηρίξει πολύ κόσμο στο ξεκίνημα του και είμαι χαρούμενη για αυτό. Σίγουρα δεν έχουμε την ίδια επαφή με όλους αλλά αυτό είναι και λογικό. Είμαι κοινωνική, οπότε ναι, έχω κάνει αρκετές φιλίες μέσα στην κοινότητα και χαίρομαι πολύ.www.instagram.com/jouliajoe/




    Πως επιλέγεις τα βιβλία σου πλέον; Κάνεις έναν προγραμματισμό το τι θα διαβάσεις; Ποιο βιβλία σου κρατάει αυτή την περίοδο συντροφιά;

     Γίνεται ένας προγραμματισμός αλλά δεν “βγαίνει” πάντα. Επιλέγω βιβλία που έχω να διαβάσω για τις λέσχες και τις συναναγνώσεις που συμμετέχω αλλά σίγουρα παρεμβάλλονται και βιβλία που είναι από δώρα ή κάποιους συγγραφείς.

Αυτή τη στιγμή διαβάζω :Ο κώδικας του ρόδου, Kate Quinn / Η αθέατη ζωή της Άντι Λάρι, V.E.Schwab/ Το τανγκό του Σατανά, Laszlo Krasznahorkai




  Ένα καλό βιβλίο είναι ένας καλός φίλος; Οι αναγνώστες θεωρούνται μοναχικοί τύποι ή διαλέγουν την μοναξιά τους;

     Ένα βιβλίο είναι πολλά, αλλά είναι και ένας καλός φίλος. Θεωρώ ότι διαλέγουν την μοναξιά τους. Εξάλλου δεν έχουμε πάντα την ίδια διάθεση

    Ο αναγνώστης βρίσκει τον εαυτό του μέσα στα βιβλία; Υπάρχει κάποιο βιβλίο που ταυτίστηκες ;

     Πολλές φορές συμβαίνει ο αναγνώστης να βρίσκει τον εαυτό του ή κομμάτια μέσα στα βιβλία, θα αναφέρω ενδεικτικά ένα τελευταίο που διάβασα τον Μπλε Ήλιο του Δ. Μαρίνου.



    Υπάρχει κάποιο βιβλίο που το διάβασες και ακόμη δεν μπορείς να το χωνέψεις ή να το διάβασες απνευστί και να το σκεφτόσουν για πολύ καιρό;

     Δεν έχω κάποιο τέτοιο βιβλίο, όμως πολλά βιβλία διαβάζω απνευστί και τα σκέφτομαι αρκετό καιρό ακόμα και χρόνια μετά. Η ιστορία της Πορφυρής Δούλης και το Confiteor κα.



    Είσαι από τα άτομα που όταν τους περισσεύουν χρήματα αγοράζουν βιβλία αντί για ρούχα και καλλυντικά; Ποιος ήταν ο τελευταίος σου τίτλος βιβλίου που αγόρασες;

     Οι αγορές γίνονται με προγραμματισμό, τις περισσότερες φορές, οπότε όταν περισσεύουν χρήματα αγοράζω βιβλία. Το τελευταίο που αγόρασα είναι το Ελενίτ της Βίκυς Τσελεπίδου.




    Τι θα έλεγες στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το Λογοτεχνικό τους ταξίδι;

     Να διαβάζουν ότι τους ευχαριστεί.




Για το Love Book Dairy





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ