ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑ

 ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ μία αναγνώστρια που την έχω ταυτίσει με την βιβλίο- ομάδα Ιστορίες βιβλίων, είναι Κρητικιά και αγαπημένο κορίτσι.

Σήμερα θα γνωρίσουμε τη Μαρία.



ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑ

Καλώς ήρθες στο Love Book Diary

Καλώς σε βρήκα Παρασκευή μου.


Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση μας πες μας λίγα λόγια για εσένα για να σε μάθει το

αναγνωστικό μας κοινό.


Είμαι η Μαρία και είμαι 44 χρονών και μένω στην Κίσαμο Χανίων. Είμαι παντρεμένη και

έχω δυο αγόρια. Μου αρέσει το διάβασμα και το περπάτημα στην θάλασσα παρέα με τα

σκυλάκια μου κάτι που μου έχει λείψει πάρα πολύ λόγο δουλειάς .


Τι είναι η ανάγνωση και η Λογοτεχνία για τη Μαρία;


Η ηρεμία μου, η ξεκούραση μου μετά από μια κουραστική ημέρα. Ένα ταξίδι που

αλλάζει με την κάθε ιστορία που διαβάζω και ζω μαζί με τους ήρωες του κάθε

βιβλίου.


Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος Λογοτεχνίας και γιατί; Πρότεινε μας ένα βιβλίο

να διαβάσουμε.


Δεν έχω κάποιο αγαπημένο είδος λογοτεχνίας διαβάζω σχεδόν τα πάντα, αν και τα

τελευταία χρονιά διαβάζω περισσότερο ψυχολογικά και αστυνομικά βιβλία. Το

βιβλίο που προτείνω να διαβάσουν είναι Το τίποτα δεν χάνεται τις Cloe Mehbi.




Ποιο βιβλίο σου θυμίζει τα παιδικά σου χρόνια και γιατί;


Δεν έχω βρει ακόμη κάποιο βιβλίο που να μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια.


Ο καθένας καταλαβαίνει ότι του επιτρέπει η αντίληψη του! Πως μπορείς να

συνδυάσεις αυτή την πρόταση με τη Λογοτεχνία;


Η αντίληψη είναι οι απόψεις καθενός σε οποιοδήποτε θέμα. Η λογοτεχνία μπορεί

να σε κάνει ποιο έξυπνο ή να σου αλλάξει τις απόψεις και να σε κάνει ποιο

μορφωμένο και ανοικτόμυαλο και να συγκρίνει τον εαυτό σου μέσα από ένα

λογοτεχνικό ήρωα.




Θεωρείς ότι η ανάγνωση βιβλίων αλλάζει τον χαρακτήρα ενός αναγνώστη; Υπάρχεικάποιο βιβλίο που σου άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου και αν ναι ποιο είναι αυτό.


Ναι πιστεύω ότι μπορεί να τον αλλάξει ,να τον κάνει καλύτερο αρκεί ο ίδιος να το θελήσει και να μην είναι κάτι παροδικό. Όχι δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο που να μου άλλαξε στοιχεία του χαρακτήρα μου και της σκέψη μου.


Ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτή την στιγμή και πως σου φαίνεται;


Το DNA τις Yrsa Sigudardottir αν και είμαι ακόμη στην αρχή φαίνεται πολύ

ενδιαφέρον.




Είσαι από τους αναγνώστες που έχουν κρίνει ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του;

Πόσο σημαντικό είναι για εσένα ένα καλαίσθητο εξώφυλλο; Πρότεινε μας ένα

βιβλίο που το λάτρεψες από το εξώφυλλο του.


Όχι δεν κρίνω ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, πάρα μόνο την ιστορία που θα

διαβάσω, τότε και μόνο τότε θα κρίνω ένα βιβλίο αν είναι καλό η όχι .Αγαπημένο

μου εξώφυλλο είναι ο Μικρός πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ.




Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας και πρότεινέ μας ένα βιβλίο για να

διαβάσουμε;


Εδώ μου βάζεις δύσκολα έχω πάρα πολλούς αγαπημένους μου συγγράφεις .Από

Έλληνες είναι ο Κώστας Κρομμύδας με το Μια νύχτα ακόμη και την Εβόρα ,Ο

Σπύρος Πετρουλάκης με την Εξομολόγηση και την Πανάγια της Φωτιάς ,Η Μαρία

Τζιρίτα με την Καρδιά του βράχου ,Ματιά μου και την Νουριν ,και πολλοί άλλοι.






 Από ξένους είναι ο Σεμπάστιαν Φίτζεκ με τον Τρόφιμο και ο Ντονάτο Καρίζι με τον

Υποβολέα.




Ενημερώνεσαι για τις νέες κυκλοφορίες από τις βιβλίο- ομάδες; Είσαι από τα άτομα

που έχεις κάνει φιλίες μέσα από τα social-media;


Ναι ενημερώνομαι από τις ομάδες και με έχουν καταστρέψει γιατί τα θέλω όλα

.Μέσα από τις ομάδες που είμαι έχω διαβάσει πολλά διαμαντάκια που ούτε καν

ονειρευόμουν ότι θα διαβάσω, και εδώ θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα Ιστορίες

Βιβλίων που μου έδωσαν την ευκαιρία να διαβάσω κάποια αξιόλογα βιβλία .Ναι

έχω κάνει φιλίες όπου η κάθε μια έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου ,και

εύχομαι κάποιά στιγμή στον μέλλον να συναντηθούμε και από κοντά.


Ποια είναι η ιδανική ώρα για ανάγνωση για εσένα; Αλήθεια ακούς μουσική όταν

διαβάζεις;

Μακάρι να μπορούσα να διαβάζω όλη ήμερα όπως έκανα όταν δεν δούλευα ,τώρα

προσπαθώ να ξεκλέψω λίγο χρόνο μέσα στην ήμερα να διαβάσω λίγες σελίδες από

το βιβλίο που διαβάζω. Ναι ακούω μουσική, άλλα όχι μαζί με το διάβασμα.


Υπάρχει κάποιο βιβλίο που θέλεις πολύ να διαβάσεις και δεν έχεις καταφέρει

ακόμη και γιατί;


Είναι πάρα πολλά τα βιβλία που Θέλω να διαβάσω όπως του Chris Carter του

Ντονατο Καριζι ,αλλά αυτό που θέλω διακαώς είναι το ΑΥΤΌ του Στίβεν Κινγκ που

δεν έχω καταφέρει ακόμη το πάρω.




Τι θα έλεγες στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το αναγνωστικό τους

ταξίδι;


Να διαβάζουν ότι του ευχαριστεί και τους κάνει κέφι , το βιβλίο είναι για να μας

ταξιδεύει να μας χαλαρώνει και να μας ηρεμεί ,και όχι να τσακωνόμαστε κάθε λίγο

και λιγάκι για μια κριτική που δεν μας άρεσε.


Σε ευχαριστώ θερμά!

Για το Love Book Diary

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ