ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΈΝΕΣ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

 


Ο Δεκέμβρης είναι ο αγαπημένος μου μήνας, γιατί ξανά γίνομαι παιδί μέσα από τα στολίδια, τα λαμπιόνια και τα δώρα!! Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα βιβλίο και αν είστε από τα άτομα που παίρνουν βιβλία στους μικρούς μας φίλους τότε σας έχω την ιδανική πρόταση για δώρο.




ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΑ ΧΟ ΧΟ ΧΟ

Οι αγαπημένες μου ιστορίες είναι ένα πολύ όμορφο βιβλίο, γιατί περιλαμβάνει μικρές χριστουγεννιάτικες ιστορίες που τις λατρεύουν τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι. Κάθε βράδυ διαβάζω στα παιδιά μου το συγκεκριμένο βιβλίο και μπορώ να σας πω ότι όσο κουρασμένη και να είμαι, γίνετε κάτι το μαγικό, ξεκουράζομαι μέσα από την ανάγνωση, μέσα από την εναλλαγή των εικόνων και των ιστοριών. Οι ιστορίες είναι τρυφερές , γιορτινές και σε ταξιδεύουν στους μαγικούς κόσμους των ξωτικών, των ταράνδων και του Αι Βασίλη που τόσο περιμένουν τα παιδιά για την Πρωτοχρονιά. Τα ζωάκια παρελάσουν μέσα στις σελίδες με τα έντονα χρώματα και την υπέροχη εικονογράφηση. Μεγάλες εικόνες αγκαλιάζονται από μικρά κείμενα τα οποία είναι ιδανικά για παιδάκια από δυο ετών μέχρι Α δημοτικού που ξεκινούν την ανάγνωση και ψάχνουν τις λέξεις που ξέρουν μέσα στο κείμενο.


Η συλλογή περιλαμβάνει 17 μικρές ιστορίες στολισμένες με χιονονιφάδες και τα κείμενα έχουν βασικό χαρακτηριστικό την αγάπη, την αλληλοβοήθεια, την μοναξιά, την οικογένεια μα πάνω από όλα τα αστέρια που περιμένουμε τα Χριστούγεννα, είτε στον ουρανό , είτε σαν δώρα κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. 

Έτσι όταν με ρωτάτε τι δώρο να πάρω στα μικρά μου παιδάκια σίγουρα θα σας πω ότι ένα θα είναι αυτό: ''Οι αγαπημένες μου ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ'' …. Θα με θυμηθείτε!!!

Ανακαλύψτε την συλλογή που θα σας ενθουσιάσει!

Σας εύχομαι καλές γιορτές με πολλά βιβλία!!!

Βιβλίο: Οι αγαπημένες μου ΙΣΤΟΡΙΕΣ για τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  (Σελίδα του βιβλίου ΕΔΩ )

Εκδόσεις: Ψυχογιός ( https://www.psichogios.gr )

Love Book Diary: Παρασκευή Παρίσση



Λίγα λόγια για το βιβλίο:



Ανακαλύψτε σε αυτή τη συλλογή πολλές όμορφες και τρυφερές γιορτινές ιστορίες, που θα ενθουσιάσουν τους μικρούς αναγνώστες και θα γεμίσουν τα όνειρά τους με τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Ξεφυλλίστε το βιβλίο ΕΔΩ 



Ημ/νία έκδοσης22 Οκτ 2020
Θεματική ΚατηγορίαΧριστουγεννιάτικο
ΣειράΕικονογραφημένα παιδικά βιβλία
Ηλικία3-4
Σελίδες200
ΜεταφραστήςΠάλλη Έρρικα
ISBN978-618-01-3662-3


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ