ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΤΟΓΛΟΥ

 

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΤΟΓΛΟΥ: ΣΥΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα κορίτσι που του αρέσει το διάβασμα, είναι η Δήμητρα Κότογλου και είναι από την Θεσσαλονίκη.  



Καλώς ήρθες στο Love Book Diary

Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση πες μας λίγα λόγια για εσένα για να σε μάθει το αναγνωστικό μας κοινό. 

    ΕΙΜΑΙ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ 32 ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ ΕΠΟΧΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ,ΣΙΝΕΜΑ,ΜΠΟΟΥΛΙΝΓΚ,ΜΠΙΛΙΑΡΔΟ,CART,ΚΑΖΙΝΟ Κ.Α .

ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΘΟΤΙ ΑΝΕΡΓΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΛΥ ...ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

  Τι είναι η ανάγνωση για εσένα Δήμητρα; Ξεκίνησες να διαβάζεις από μόνη σου ή υπήρχε κάποιο άτομο που σε μύησε στο Λογοτεχνικό κόσμο;



    ΠΡΙΝ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ,ΜΕ ΠΗΓΕ ΣΕ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΝΑ..... ΙΣΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.

    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ,ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

Ο χρήστης Δήμητρα έστειλε 14 Μάρτιος στις 11:57 π.μ.

          Ποιο είδος Λογοτεχνίας αγαπάς και για ποιο λόγο; Πρότεινε μας ένα βιβλίο να διαβάσουμε.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΆ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΙ,ΠΟΥ,ΠΩΣ,ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ.

    Αν ένα βιβλίο διαβαστεί από 10 διαφορετικούς ανθρώπους θα αποδοθεί διαφορετικά στο μυαλό τους. Αυτή είναι η μαγεία τελικά του αναγνωστικού ταξιδιού και από ποιους παράγοντες εν τέλει εξαρτάται; Πες μας ένα βιβλίο που διάβασες πολύ θετικές κριτικές και ταυτόχρονα αρνητικές;

ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΕΩΡΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ,ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ROMY HAUSMANN ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!



    Αγαπάω εκείνον που ονειρεύεται το αναπόφευκτο ‘’ Γκαίτε’’. Ποια είναι η άποψη σου για αυτό και με ποιον Λογοτεχνικό ήρωα θα μπορούσες να το ταυτίσεις;

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ,ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

    Ξεκίνησες μία καινούργια βιβλίο φιλική ομάδα στο Facebook. Πες μας λίγα λόγια για το ξεκίνημα σου;

ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΛΕΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΒΑΛΕ ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΕΙΣΤΙΚΗ.

MY BOOKFRIENDS η ομάδα της Δήμητρας στο Facebook.

     Σου αρέσει το βιβλίο που διαβάζεις να έχει χιούμορ ή ο πρωταγωνιστής να αυτοσαρκάζεται; Μπορείς να θυμηθείς ένα βιβλίο για μας προτείνεις;

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΙΟΥΜΟΡ.Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ-ΘΑΦΟΝ.

ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΛΎΠΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ "ΓΟΥΣΤΑ"



      Αν έρθεις και τη νύχτα μου ντυθείς αν έρθεις και στο σώμα μου κρυφτείς αν έρθεις και στα δίχτυα μου μπλεχτείς ένα να ξέρεις: δε θα προδοθείς….. Θα `ναι σαν να μπαίνει η Άνοιξη θα `ναι ουρανού κατάνυξη θα `ναι σαν να μπαίνει η Άνοιξη στα ξαφνικά! Παίρνω τους στίχους από το τραγούδι Άνοιξη της Σοφίας Βόσσου και θέλω να μας πεις με ποιο βιβλίο μπορείς να το συνδυάσεις; Πιστεύεις ότι η αγάπη είναι τόσο έντονη για αυτό έχει εμπνεύσει Λογοτέχνες;

    ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Η ΑΝΟΙΞΗ,ΜΟΥ ΦΤΙΆΧΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΗΣ ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.



ΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΨΑΧΝΟΥΜΕ,ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΜΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.

    Σε μία τελευταία ανάρτηση που έκανες στο facebook ρώτησες ποιο βιβλίο θα διάβαζαν ξανά οι αναγνώστες. Ποιο βιβλίο θα διάβαζες ξανά εσύ και για ποιον λόγο;

    ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΞΑΝΑ ΤΟ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ (ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΖΩ)ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ,ΑΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ, ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΣ ΒΆΡΟΣ ΜΟΥ.... ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.



     Θεωρείς ότι οι τιμές των βιβλίων είναι ακριβές; Είναι ακριβός τρόπος ψυχαγωγίας; Αλήθεια τα βιβλία σου τα αγοράζεις όλα;

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΦΌΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ 300 ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΣΠΙΤΙ Η ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Ή ΟΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΟΙ ΟΠΟΤΕ ΜΕ 15 ΕΥΡΩ ΚΑΝΩ 5 ΤΑΞΙΔΙΑ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ Η ΤΙΜΗ.

    Θα συμμετείχες σε μία Λέσχη Ανάγνωσης ; Αν ναι, για ποιον λόγο και ποιο βιβλίο θα ήθελες να συζητήσετε;

ΑΣΦΑΛΩΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΙΔΕΕΣ,Ω ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΣΑ ΠΟΛΛΑ...

     Ισχύει ότι αν διαβάζεις μόνο τα βιβλία που διαβάζουν όλοι οι άλλοι, θα σκέφτεσαι μόνο ότι και οι άλλοι; Πες μας ένα βιβλίο που διάβασες και δεν το είδες να διαφημίζετε και το οποίο το λάτρεψες;

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΡΕΙ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ,ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΠΙΘΑΝΟΝ..(ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ).






ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΠΩ , ΟΙ ΕΛΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.

    Τι θα έλεγες στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το Λογοτεχνικό τους ταξίδι;

ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ!

Σε ευχαριστώ θερμά!

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ.



                       Η άνοιξη - Greece 1991 - Eurovision songs with live orchestra



Για το Love Book Diary.

Παρασκευή Παρίσση





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ