ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΦΑΠΛΩΜΑΤΑ

 ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΦΑΠΛΩΜΑΤΑ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο Love Book Diary την συγγραφέα Γεωργία Εφαπλωματά με αφορμή το βιβλίο της Χωρίς Δεύτερη Σκέψη που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.




ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΦΑΠΛΩΜΑΤΑ



 Καλώς ήρθατε στο Love Book Diary.

Ερωτηματολόγιο

 Το βιβλίο Χωρίς δεύτερη σκέψη κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα και εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Θα ήθελα να μας πείτε χωρίς δεύτερη σκέψη πως ήταν το συγγραφικό σας ταξίδι μέχρι να πάρετε το αντίτυπο στα χέρια σας;

    Αρχικά σας ευχαριστώ πολύ για την ευχή σας, αλλά και για την φιλοξενία μου στη στήλη σας. Το πρώτο συγγραφικό μου ταξίδι ήταν γεμάτο ανατροπές. Μου πήρε αρκετά χρόνια, με δύο μεγάλες αναγκαστικές παύσεις, μέχρι να κατορθώσω να το ολοκληρώσω. Από τη στιγμή όμως που οι συνθήκες έγιναν κατάλληλες, χρειάστηκα ελάχιστους μήνες επιπλέον. Στη συνέχεια το έστειλα σε εκδοτικούς οίκους για αξιολόγηση και μέσα σε ένα χρόνο το κρατούσα πλέον στα χέρια μου. Η στιγμή εκείνη ήταν φυσικά μοναδική! Ένιωθα μια τεράστια χαρά, αλλά και περηφάνεια που τελικά παρά τις αντίξοες συνθήκες τα είχα καταφέρει.

 Πως θα χαρακτηρίζατε την ηρωίδα σας; Η Μαρίνα είναι μία δυναμική σύγχρονη γυναίκα ή κάτι περισσότερο;

    Η Μαρίνα είναι μια σύγχρονη νέα κοπέλα, με φιλοδοξίες, όνειρα, δυναμισμό, αλλά και με ελαττώματα. Ένας καθημερινός άνθρωπος. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί κάποιος να ταυτιστεί εύκολα μαζί της. Αλλά και με τους υπόλοιπους ήρωες του βιβλίου. Πιστεύω ότι είναι όλοι τους πολύ αληθινοί.

 Τι είναι οι δεύτερες σκέψεις μπροστά σε κάθε νέο ξεκίνημα τελικά; Μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεφύγουμε από μία δυσάρεστη κατάσταση, αλλά μπορούν να μας εμποδίσουν να βρούμε την ευτυχία;


    Οι δεύτερες σκέψεις είναι προστασία και παγίδα μαζί. Πιστεύω πως όσο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε να τις διαχειριζόμαστε καλύτερα. Να τις ακούμε μεν, αλλά όχι τυφλά. Κάποιες φορές θα μας προφυλάξουν από πιθανές λάθος αποφάσεις. Κάποιες άλλες όμως θα μας στερήσουν το καινούργιο, την αλλαγή, το ρίσκο. Χρειάζεται σκέψη, αλλά και τόλμη η ευτυχία.

 Πόσο σημαντικό είναι να έχουν οι άνθρωποι φίλους; Τους φίλους τους διαλέγουμε για αυτό τους εμπιστευόμαστε;

    Οι φίλοι είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο στη ζωή του κάθε ανθρώπου. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς φίλους. Είναι ουσιαστικά η δεύτερη οικογένεια μας. Η οικογένεια που διαλέγουμε εμείς οι ίδιοι. Και ναι, ίσως μερικές φορές να προδοθούμε από κάποιον από τους κοντινούς μας ανθρώπους, αυτό όμως δεν ακυρώνει τη σπουδαιότητά τους. Ίσα -ίσα που μας κάνει να εκτιμάμε ακόμα περισσότερο τους αληθινούς φίλους στη ζωή μας.

 Το βιβλίο σας θα μπορούσε να γυριστεί και ταινία, μία ρομαντική κομεντί για όλους τους single φίλους μας που ψάχνουν το έτερο ήμισυ. Το έχετε σκεφτεί και αν ναι, ποια ηθοποιό πρωταγωνίστρια θα θέλατε να ενσαρκώσει τη Μαρίνα;

    Όταν έγραφα την ιστορία δεν υπήρχε πουθενά στο μυαλό μου η σκέψη πως ίσως θα μπορούσε να γίνει ταινία. Η αλήθεια όμως είναι ότι πολλοί από τους αναγνώστες που μου γράφουν μου λένε αυτό ακριβώς, πως ήταν σαν να παρακολουθούν μια κομεντί ή μια σειρά. Θα με ενθουσίαζε φυσικά μια τέτοια προοπτική! Μια ηθοποιός που μου αρέσει πολύ και θα ήθελα να ενσαρκώσει την Μαρίνα, είναι η Νίκη Βακάλη. Συνδυάζει τη δυναμικότητα και τη γλυκύτητα. Έτσι όπως νιώθω και την ηρωίδα μου.

 Τι ψάχνει μία γυναίκα από έναν άντρα τελικά; Πόσο αλλάζουν τα θέλω της καθώς μεγαλώνει;


    Μια γυναίκα ψάχνει έναν καλό σύντροφο. Που να την σέβεται, να την εμπνέει, να την καταλαβαίνει και να γελάνε παρέα. Καθώς μεγαλώνουμε αλλάζουν αρκετά τα θέλω μας, γίνονται πιο συγκεκριμένα. Μέσα από τις σχέσεις που συνάπτεις αρχίζεις και ξεκαθαρίζεις μέσα σου τι είναι τελικά πιο σημαντικό. Εγώ προσωπικά όσο μεγάλωνα καταλάβαινα πόση περισσότερη αξία έχει για μένα ο άλλος να είναι ήρεμος, έξυπνος, πρόσχαρος και με όρεξη για ζωή.

 Για να γίνει κάποιος ευτυχισμένος πρέπει να τολμήσει στην ζωή του και να μην φοβάται τις επιλογές του;

    Ένα μεγάλο «ναι»! Στη ζωή δεν πρέπει να φοβόμαστε. Ακόμα κι αν επιλέξουμε λάθος πολλές φορές και αποτύχουμε, μόνο έτσι θα καταφέρουμε να φτάσουμε εκεί που ονειρευόμαστε. Σε όλους τους τομείς.

 Ο Κωνσταντίνος είναι ένας ήρωας που θεωρώ ότι αγαπήθηκε από τις περισσότερες αναγνώστριες και έρχεται να τονίσει χωρίς δεύτερη σκέψη , ότι η ευτυχία μπορεί να βρεθεί ακόμη και αν υπάρχει παιδί δίπλα από τον σύντροφό μας. Ποια είναι η άποψη σας;

    Η άποψή μου είναι πως δεν πρέπει να υπάρχουν στερεότυπα. Ταμπέλες, δηλαδή, και κουτάκια. Ο κάθε άνθρωπος δεν είναι ένα μόνο πράγμα, και δεν μπορεί ένα μόνο χαρακτηριστικό του να τον καθορίζει στο μυαλό μας. Πρέπει να τον βλέπουμε σαν σύνολο, και αν το πρόσημο είναι θετικό να μην αφήνουμε τις γύρω συνθήκες να μας επηρεάζουν. Αν υπάρχει καλή διάθεση και δύο άνθρωποι ταιριάζουν, θα βρουν τελικά τις κοινές τους ισορροπίες.

 Πως θα περιγράφατε το εξώφυλλο που κοσμεί το βιβλίο σας και τι συμβολίζει η γυναίκα με τα λουλούδια;

    Το εξώφυλλο νιώθω πως εκφράζει τόσο το βιβλίο, όσο και τη δική μου αισθητική. Το έχει σχεδιάσει η κα Ειρήνη Παλιούρα και την ευχαριστώ πολύ. Μου αρέσει που έχει έντονο χρώμα, τα λουλούδια δηλώνουν φρεσκάδα και αισιοδοξία, και μια γυναικεία μορφή, γλυκιά και συγχρόνως δυναμική. Νομίζω πως βλέποντας το εξώφυλλο αντιλαμβάνεσαι τι ακριβώς θα διαβάσεις. Κι αυτό είναι η επιτυχία του.

Τι θα λέγατε στους φίλους μας που θα πάρουν το βιβλίο στα χέρια τους για να το διαβάσουν;

    Θα τους έλεγα να φτιάξουν έναν ωραίο καφέ, να χουχουλιάσουν στην αγαπημένη τους γωνιά και να αφεθούν στην ιστορία μου… να τους ταξιδέψει σε μια ανάλαφρη και εύθυμη πραγματικότητα, μακριά από σκοτούρες και άγχη.

Σας ευχαριστώ θερμά και εύχομαι τα καλύτερα!!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Βιβλίο: Χωρίς δεύτερη σκέψη (Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ )

Συγγραφέας : Γεωργία Εφαπλωματά

Εκδόσεις: Ελληνικά Γράμματα (http://e-pediobooks.gr)

Love Book Diary: Παρασκευή Παρίσση                    

    

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Η Γεωργία Εφαπλωματά γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε οικονομικές επιστήμες στο ΑΠΘ και εργάστηκε ως ιδιωτική τραπεζική υπάλληλος. Το χωρίς δεύτερη σκέψη είναι το πρώτο της βιβλίο.

Αντιγράφω από το blog της Γεωργίας το βιογραφικό της για να την μάθετε καλύτερα.

Με λένε Γεωργία και είμαι η μαμά της Νικόλ & της Στέλλας.

Τα τελευταία χρόνια μοιράζω τη ζωή μου ανάμεσα στο Άμστερνταμ & τη Θεσσαλονίκη.
Τους περισσότερους μήνες ζω στο Άμστερνταμ και μου λείπουν οι δικοί μου, οι φίλοι μου, ο ήλιος & η γαλάζια θάλασσα... 

    Μου αρέσει πολύ το διάβασμα, οι χειροτεχνίες & η ζαχαροπλαστική.
Έχω μανία με την καθαριότητα. Αντιπαθώ τις γάτες. Αγαπώ τη γαλλική μουσική.
    
    Το blog μου απευθύνεται κυρίως σε Ελληνίδες μαμάδες που ζουν & μεγαλώνουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό,
αλλά φυσικά και σε όλες τις υπόλοιπες μαμάδες εντός συνόρων... :)


    Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
miamamastaxena@gmail.com

    Ή μέσω της σελίδας μου στο Facebook.

    Ευχαριστώ που περάσατε από το blogo-σπιτάκι μου! :
)



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
    

    Η Μαρίνα εργάζεται ως διοργανώτρια εκδηλώσεων σε μια καταξιωμένη εταιρεία και νιώθει ερωτευμένη με τη δουλειά της, παρά την απαιτητική διευθύντρια που της δυσκολεύει τη ζωή.


    Αδιόρθωτα ακατάστατη, αυθόρμητη, δυναμική και single, παρέα με τους δύο καλύτερούς της φίλους –τον Μάνο και την Ντέπη– δουλεύουν, ερωτεύονται, απογοητεύονται, μα πάντα στηρίζουν ο ένας τον άλλον.

    Η μεγάλη της αδελφή, που ζει στο εξωτερικό, είναι πάντα παρούσα μέσω των emails που ανταλλάσσουν, και οι γονείς της, ακλόνητες σταθερές, ακόμα κι όταν οι απόψεις τους συγκρούονται.

    Σε έναν γάμο που έχει αναλάβει να διοργανώσει, η Μαρίνα γνωρίζει τον Πέτρο.

Έναν επιτυχημένο γιατρό που την ερωτεύεται με την πρώτη ματιά και τη διεκ­δικεί.

Μοιάζει να είναι ο «κύριος τέλειος». Είναι όμως στ’ αλήθεια;

Και τι ρόλο θα παίξουν στη ζωή της ένα μικρό κανίς, η κουτσομπόλα της γειτονιάς, ένα κοριτσάκι και ένας γοητευτικός αρχιτέκτονας;

Ένα ρομαντικό μυθιστόρημα για τις δεύτερες σκέψεις μπροστά σε κάθε νέο ξεκίνημα.

Μυθιστόρημα, Ελληνικά Γράμματα, 2020, 408 σελ

Για το Love Book Diary.

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ