ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΙΤΣΙΝΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα πολύ συμπαθητικό κορίτσι που αγαπάει το διάβασμα και κάνει διάφορα όμορφα πράγματα πάνω σε αυτό και πάνω από όλα μία αναγνώστρια με άποψη.

Σήμερα θα γνωρίσουμε την Ελισσάβετ Πιτσινή.




ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΙΤΣΙΝΗ

Καλώς ήρθες στο Love Book Diary.


  Πριν ξεκινήσουμε τη συζήτηση μας πες μας δυο λόγια για εσένα για να σε μάθουν οι αναγνώστες μας.

Δεν έχω να πω πολλά, οπότε θα πω τα βασικά. Είμαι από τη Χαλκίδα και έχω σπουδάσει νοσηλευτική.
Εκτός από το διάβασμα, αγαπώ το σινεμά, τη φύση και τις ηλιόλουστες μέρες.

             Τι είναι η ανάγνωση και το βιβλίο για την Ελισσάβετ;


 Είναι η μαγεία του να ανακαλύπτεις νέους κόσμους και η ικανότητα του να ταξιδεύεις μέσα από τις σελίδες ενός βιβλίου.

     Πότε ξεκίνησε το αναγνωστικό σου ταξίδι και ποιο βιβλίο ήταν αυτό που σε συγκλόνισε για να αγαπήσεις τη Λογοτεχνία;

 Από μικρή διάβαζα. Θυμάμαι πως στο σπίτι πάντα υπήρχαν βιβλία, από τα κλασσικά παραμύθια μέχρι και Ντοστογιέφσκι. Δε μπορώ να πω με σιγουριά ποιο ήταν αυτό που με έκανε να αγαπήσω τη λογοτεχνία, μα ξέρω πως με είχε κερδίσει από πολύ νωρίς.

      Ποιο είδος Λογοτεχνίας αγαπάς περισσότερο και γιατί; Πρότεινε μας ένα βιβλίο για να το διαβάσουμε.

 Λατρεύω να διαβάζω αστυνομικά μυθιστορήματα! Με κάνουν να έχω αγωνία για την έκβαση της ιστορίας (είτε γνωρίζω το δράστη, είτε όχι) και είναι συνήθως γεμάτα μυστήριο. Αυτό μου αρέσει σε ένα βιβλίο.
Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό και που προτείνω είναι ο Δικηγόρος με τη Λίνκολν, γιατί λατρεύω το Michael Connelly!


Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΕ ΤΗ ΛΙΝΚΟΛΝ - πίξελbooks
Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΕ ΤΗ ΛΙΝΚΟΛΝ

         Είσαι πολύ δραστήριο άτομο και κάνεις όμορφα πράγματα γύρω από το βιβλίο. Θα ήθελα να μας πεις ποιες σελίδες διαχειρίζεσαι στο facebook και στο instagram, καθώς και για την ομάδα σου Read a book στο facebook για να σε μάθουν οι αναγνώστες μας ;

 Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Προσπαθώ να μεταδώσω την αγάπη μου για τα βιβλία σε όσους και όσο μπορώ.
Στο Facebook διαχειρίζομαι την ομάδα Read a book και πρόσφατα δημιούργησα και την αντίστοιχη σελίδα, μα πάντα θα αγαπώ περισσότερο την ομάδα, γιατί εκεί υπάρχει – κάποιες φορές – και συζήτηση γύρω από τη λογοτεχνία.
Στο Instagram διατηρώ το όνομά μου @elissavet_pit γιατί τα βιβλία είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μου και με κάνουν χαρούμενη.

       Έχεις ξεκινήσει και blog με βιβλία. Θα ήθελα να μας πεις και για αυτή την δραστηριότητα σου και πως σου φαίνεται ο κόσμος του book blogger. Έχεις κάποιο blog που παρακολουθείς και εσύ ως αναγνώστρια;

 Το blog υπάρχει απλά και μόνο για να συγκεντρώνω κάπου τις απόψεις μου. Το βλέπω σαν ένα δικό μου Goodreads.

Γενικά, ο κόσμος αυτός μου αρέσει και θέλω να ελπίζω πως είναι αληθινός, δηλαδή πως όσα διαβάζουμε είναι αντικειμενικές απόψεις. Ακολουθώ πολλά blog μέσω e-mail, αλλά στην πραγματικότητα διαβάζω μόνο άρθρα που ταιριάζουν με τα γούστα μου ή που με ενδιαφέρουν περισσότερο από κάποια άλλα.

To blog της Ελισσάβετ (Read a book)

             Με ποια κριτήρια διαλέγεις ένα βιβλίο πλέον και ποιο είναι το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσεις;

 Το πρώτο κριτήριο είναι να με κερδίσει από την περίληψη του. Γενικά δε δυσκολεύομαι πολύ να αποφασίσω, αλλά έχω παρατηρήσει πως όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ αναζητώ βιβλία που θα μιλήσουν στην ψυχή μου (π.χ. Ταξίδι στην Ανεμουσα, Στοουνερ, στη γη της αιώνιας θλίψης κ.ά.)
Το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω θα είναι το Τέρας του Φρανκ Γκολντάμερ.

Το τέρας
ΤΟ ΤΕΡΑΣ

          Διαβάζεις απόψεις για βιβλία; Αν ναι θα ήθελα να μας πεις αν διαβάζεις συγκεκριμένους αναγνώστες ή αν σε ενδιαφέρουν απόψεις για συγκεκριμένα βιβλία;

 Ναι, διαβάζω συχνά απόψεις άλλων, είτε μέσω των ομάδων στα social media, είτε μέσω των blog. Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση ή συμπάθεια σε συγκεκριμένα άτομα. Το πιο σύνηθες για εμένα είναι να διαβάζω τις απόψεις αναγνωστών στο Goodreads. Ειδικά όταν το βιβλίο ανήκει στην παγκόσμια λογοτεχνία, μπορώ να διαβάσω τις απόψεις και των ξένων αναγνωστών και αυτό μου αρέσει πολύ.

    Το τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι υπάρχουν πολλοί bookstagrammers στο instagram πως σου φαίνεται αυτό ;Θα ήθελα την γνώμη σου; Καθώς και πολλές βιβλίο- ομάδες στο facebook θα ήθελα την γνώμη σου και για αυτό.

 Δύσκολο να απαντήσω σε αυτό. Από τη μια αυτές οι κοινότητες μας έχουν φέρει πιο κοντά, αλλά τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, βλέπω ανθρώπους να ξεχνούν την ουσία - που είναι φυσικά η αγάπη μας για την ανάγνωση βιβλίων – και να κυνηγούν τα like και τη διασημότητα, να ασχολούνται με λάθος πράγματα. Έτσι χάνεται η ουσιαστική μαγεία του βιβλίου και αυτό με στεναχωρεί. Ωστόσο, υπάρχουν και άτομα που εκτιμώ μέσα από τη δουλειά τους και που χωρίς αυτά τα social δε θα είχα γνωρίσει.

ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ


      Πολλές φορές παρατηρούμε ότι οι αναγνώστες βαθμολογούν τα βιβλία που διαβάζουν συνήθως από 1-5 . Σου αρέσει αυτό ή μία άποψη αρκεί για να καταλάβει ο ενδιαφερόμενος αρκετά πράγματα για το βιβλίο;

 Όχι, δε μου αρέσει αυτό, για αυτό και δεν το κάνω ποτέ. Πιστεύω πως είναι καλύτερο να μοιραζόμαστε τη γνώμη μας με τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία ενός βιβλίου. Αυτό αρκεί.

  Διαβάζεις κλασική Λογοτεχνία; Αν ναι πρότεινε μας ένα βιβλίο για να διαβάσουμε που σου άρεσε πολύ.

 Χμμ, όχι και τόσο πολύ. Βέβαια παλαιότερα είχα διαβάσει το Έγκλημα και Τιμωρία και έχω κάνα δυο κλασσικούς συγγραφείς στο μυαλό μου που θα ήθελα να αναζητήσω τα βιβλία τους. Με πρώτους τους Ερμαν Εσσε και Νίκο Καζαντζάκη.


ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ - ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ ΦΙΟΝΤΟΡ | Λογοτεχνία | IANOS.gr
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ


   Θα ήθελα να μας πεις τρία βιβλία που η Ελισάβετ θα έλεγε ότι πρέπει να διαβαστούν οπωσδήποτε και γιατί;

 Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα εξής: Κάτω από τον πορφυρό ουρανό, Η κυνηγός του Χίτλερ, Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες. Είναι βιβλία για όλα τα γούστα και σίγουρα θα σας «αγγίξουν». Όχι να διαβαστούν οπωσδήποτε, μα σίγουρα τα προτείνω με όλη μου την καρδιά.


Κάτω από τον πορφυρό ουρανό | Βιβλία PublicΗ κυνηγός του ΧίτλερΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ - ΟΟΥΕΝΣ ΝΤΕΛΙΑ | Literature ...




   Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που θα κάνει ένα βιβλίο να ξεχωρίσει και να αγαπηθεί από το αναγνωστικό κοινό;

 Πιστεύω πως ένα καλό κεντρικό θέμα, μια ενδιαφέρουσα πλοκή χωρίς περιττές περιγραφές και οι ολοκληρωμένοι χαρακτήρες είναι στοιχεία που κάνουν ένα βιβλίο να αγαπηθεί.
Αλλά για να ξεχωρίσει θέλει και αυτό το «κάτι» του συγγραφέα, αυτό που αργότερα θα μας κάνει να θυμόμαστε το βιβλίο ακόμη κι όταν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που το διαβάσαμε. Κι ας μη θυμόμαστε καθαρά την πλοκή, θα μας έχει μείνει το πως νιώσαμε όταν το διαβάσαμε.

   Μένεις στη Χαλκίδα που είναι μία πόλη που αγαπώ πολύ και έρχομαι κάθε χρόνο. Θέλω να μας πεις αν γίνονται παρουσιάσεις βιβλίων και αν εσύ πηγαίνεις σε αυτές;

 Γίνονται κατά καιρούς, αλλά όχι συχνά. Συνήθως δε με ενδιαφέρει να πηγαίνω σε παρουσιάσεις βιβλίων, αλλά φυσικά δεν το αποκλείω.

    Αν ρωτήσεις οποιονδήποτε βιβλιόφιλο ποιον συγγραφέα γνωρίζει από Χαλκίδα θα σου πει τον Γιάννη Σκαρίμπα, έναν εκκεντρικό Λογοτέχνη! Το οξύμωρο είναι ότι  δεν είναι Χαλκιδέος  αλλά έχει ταυτίσει το έργο του με την Χαλκίδα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που αν δεν κάνω λάθος υπάρχει και μνημείο του στο κάστρο της πόλης. Θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια για αυτό  και αν έχεις διαβάσει έργα του;



Ετήσιο Φιλολογικό Μνημόσυνο στον Γιάννη Σκαρίμπα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ



 Ισχύει αυτό! Και εγώ πρόσφατα το έμαθα! Για εμένα αυτό αποτελεί επιτυχία για ένα συγγραφέα. Ωστόσο δεν ξέρω πολλά για εκείνον ούτε έχω διαβάσει έργα του. Ξέρω μόνο πως έζησε πολλά χρόνια εδώ μέχρι που πέθανε.

Ποιο βιβλίο θα πρότεινες σε έναν φίλο σου που θέλει τώρα να ξεκινήσει το διάβασμα και γιατί;

 Ίσως να επέλεγα τη Μαύρη Ντάλια του Ελρόυ γιατί είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που σε κερδίζει από την πρώτη σελίδα, κρατά το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος και βασίζεται σε αληθινά γεγονότα.


Η μαύρη ντάλια, James Ellroy - Skroutz.gr
Η ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ

   Τι θα έλεγες στους αναγνώστες του Love Book Diary για να απολαμβάνουν το αναγνωστικό τους ταξίδι;

 Να πηγαίνουν συχνότερα σε βιβλιοπωλεία (της γειτονιάς) ώστε να παίρνουν ιδέες για τα επόμενα αναγνώσματα τους. Είναι όμορφο να παίρνεις στα χέρια σου ένα βιβλίο, να διαβάζεις λίγο από το εσωτερικό του και να βλέπεις αν σου αρέσει πριν το αγοράσεις. Το έκανα από μικρή αυτό και το προτείνω σε όλους.

Σε ευχαριστώ θερμά !!

Να απολαύσετε αγαπημένοι μου φίλοι την συζήτηση μας!

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ