ΑΝΝΑ ΜΠΛΑΒΑΚΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο Love Book Diary ένα συμπαθέστατο και γλυκύτατο κορίτσι, μία αναγνώστρια που απολαμβάνει το ταξίδι της και φυσικά μία βιβλιόφιλη με άποψη.

Σήμερα θα γνωρίσουμε την Άννα Μπλαβάκη.

ΑΝΝΑ ΜΠΛΑΒΑΚΗ
 Καλώς ήρθες στο Love book diary ΑΝΝΑ .

 Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση μας πες μας δυο λόγια για εσένα για να σε μάθουν οι αναγνώστες μας.

 Καλησπέρα Παρασκευή μου! Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία στη στήλη σου! Χαίρομαι πολύ που είμαι εδώ!

Είμαι η Άννα, μένω λίγο έξω απ’το Ηράκλειο της Κρήτης, σε μια παραθαλάσσια κωμόπολη! Έχω τελειώσει τη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου του Ρεθύμνου και τα τελευταία 3 χρόνια είμαι μαμά δύο θηρίων! Αγαπώ τη θάλασσα, - δύσκολα θα μπορούσα να ζήσω μακριά της..- τον καλό καφέ και φυσικά τα βιβλία!

Θα ξεκινήσω με κάποιες ερωτήσεις που κάνω σε όλους τους αναγνώστες.


 Τι είναι η ανάγνωση και το βιβλίο για την Άννα;

 Η ανάγνωση για την Άννα είναι κάτι μαγικό! Αγαπώ τα βιβλία μου, μ' αρέσει να χαζεύω τα εξώφυλλα τους, με μαγεύει η μυρωδιά του χαρτιού.. Κάθε φορά που ανοίγω ένα νέο βιβλίο είναι σαν να παίρνω στα χέρια μου ένα εισιτήριο. Έτσι, μπορώ να ταξιδεύω στην ψυχή του κάθε συγγραφέα, σε ένα διαφορετικό μέρος κι εποχή κάθε φορά! Κλείνω το βιβλίο κι επιστρέφω στην καθημερινότητα μου. Το ανοίγω και χάνομαι ξανά στις λέξεις του ..

 Πότε ξεκίνησε το Λογοτεχνικό σου ταξίδι και ποιο βιβλίο ήταν αυτό που σε συγκλόνισε ; 

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, από πολύ μικρή, ήμουν με ένα βιβλίο στο χέρι. «Το καπλάνι της βιτρίνας» της Άλκης Ζέη ήταν από τα πρώτα βιβλία που διάβασα στο δημοτικό.


ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ


 Θέλω να μου πεις έναν Έλληνα συγγραφέα και ένα Ξένο που αγαπάς πολύ και γιατί; 

 Θαυμάζω πολλούς συγγραφείς, Έλληνες και ξένους. Αγαπώ ιδιαίτερα τον Κώστα Κρομμύδα απ’τους Έλληνες, τόσο σαν συγγραφέα, γιατί σε κάθε βιβλίο του μου χαρίζει κι ένα ταξίδι εντελώς διαφορετικό απ’τα προηγούμενα.. όσο και σαν άνθρωπο που έχω τη χαρά να γνωρίζω και να συνεργάζομαι τα τελευταία χρόνια. Ο Κώστας δίνει την ψυχή του σε κάθε λέξη που γράφει. Αγαπάει αυτό που κάνει και μεταφέρει όλη αυτή την αγάπη και το ήθος και σε όλους εμάς που είμαστε γύρω του. Απ’ τους ξένους έχω μια αδυναμία στο Κάρλος Ρουίθ Θαφόν.
Σχετικά πρόσφατα τον γνώρισα αναγνωστικά με μια τριλογία του και ομολογώ πως απόλαυσα πραγματικά το κάθε του βιβλίο.


ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ |
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ
pbs.twimg.com/profile_images/778168676377849856...
ΚΑΡΛΟΣ ΡΟΥΙΘ ΘΑΦΟΝ

Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο και ποιο μήνυμα θα πάρουμε διαβάζοντας το; 

 Παρασκευή μου, δεν έχω ένα αγαπημένο βιβλίο! Έχω όμως, ευτυχώς, πολλά βιβλία που με συγκλόνισαν και κατάφεραν έστω και λίγο να αλλάξουν τη σκέψη μου σαν άνθρωπο. Ένα από αυτά είναι το «Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια» της Harper Lee. Μέσα από τα μάτια μιας πιτσιρίκας 9 ετών, η συγγραφέας μας μιλάει για το ρατσισμό και την ισότητα. Μια φράση που μου έμεινε κλείνοντας το βιβλίο ήταν: «Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μόνο ένα είδος ανθρώπων. Άνθρωποι..»


Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια - Lee Harper | Public βιβλία
ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΥΦΙΑ

 Τι είναι για εσένα καλό βιβλίο Άννα;

 Καλό βιβλίο για εμένα, είναι αυτό που ξεκινώντας την ανάγνωση του θα απασχολεί αποκλειστικά τη σκέψη μου, χωρίς να αφήνει σχεδόν τίποτε άλλο να την αγγίξει!

 Καλό βιβλίο είναι αυτό που κατακτά την καρδιά μου και η ανάμνηση του , θα μου φέρνει το χαμόγελο όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει από τότε που το διάβασα.

Ποιο βιβλίο έχεις στο κομοδίνο σου αυτή την στιγμή και διαβάζεις; 

 Το βιβλίο που διαβάζω τώρα είναι « Η σιωπή της λευκής πόλης» . Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, ατμοσφαιρικό , που σε ταξιδεύει στη Βιτόρια της Ισπανίας.


Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΠΟΛΗΣ - ΕΥΑ ΓΚΑΡΘΙΑ ΣΑΕΝΘ ΝΤΕ ΟΥΡΤΟΥΡΙ ...
Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΠΟΛΗΣ

 Αγοράζεις τα βιβλία σου από το βιβλιοπωλείο ή προτιμάς το internet και γιατί;

 Ανάλογα! Αν με βγάλει ο δρόμος έξω από ένα βιβλιοπωλείο για παράδειγμα, που σημαίνει ότι σίγουρα θα μπω έστω για να ρίξω μια ματιά, υπάρχει περίπτωση να με διαλέξει ένα βιβλίο (να με διαλέξει, ναι! Συνήθως το βιβλίο διαλέγει τον αναγνώστη.. όπως λέει και ο Θαφόν!) και τοτε σίγουρα θα υποκύψω και θα το αγοράσω! Πολύ συχνά όμως αγοράζω κι απ’το ίντερνετ. Βιβλία εξαντλημένα που δύσκολα βρίσκονται, ακόμα και μεταχειρισμένα.

 Δανείζεις το αγαπημένο σου βιβλίο σε έναν φίλο για να το διαβάσει και στο επιστρέφει σε άθλια κατάσταση, τι αισθάνεσαι και πως αντιδράς; 

 Ωχ! Πόνεσα μόνο που διάβασα την ερώτηση!.. Καταρχήν, αν είναι πραγματικά φίλος μου θα ξέρει πόσο πολύ αγαπώ και προσέχω τα βιβλία μου οπότε θέλω να ελπίζω πως θα μου το προσέξει! Παρόλα αυτά , αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σίγουρα δεν θα δάνειζα ξανά στο συγκεκριμένο άτομο, παρόλο που πιστεύω πως τα βιβλία προορίζονται για να ταξιδεύουν και να διαβάζονται από πολλούς ανθρώπους..

Διαβάζεις απόψεις αναγνωστών και αν ναι τι σου αρέσει σε μία άποψη; 

 Φυσικά και διαβάζω απόψεις αναγνωστών,ναι! Μπαίνω στο Goodreads, διαβάζω σχόλια για βιβλία νέα που κυκλοφορούν αλλά και για παλαιότερα! Μια άποψη μου αρέσει όταν είναι αντικειμενική και ξεκάθαρη.

Ποιο είδος Λογοτεχνίας αγαπάς ιδιαίτερα και γιατί; Πρότεινε μας ένα βιβλίο για να διαβάσουμε. 

 Διαβάζω όλα τα λογοτεχνικά είδη! Από ιστορικά μυθιστορήματα μέχρι ψυχολογικά θρίλερ, αστυνομικά που αγαπώ ιδιαίτερα, βιβλία τρόμου και κοινωνικά. Όλα έχουν κάτι να σου δώσουν. Ένα βιβλίο που θα σας πρότεινα είναι η «Έβορα» του Κώστα Κρομμύδα. Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει σε ένα τοπίο καταπράσινο και σε φέρνει κοντά όχι μόνο στη φύση, αλλά και στα ίδια σου τα θέλω.. στον ίδιο σου τον εαυτό!

Η ΑΝΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΟΡΑ

 Θεωρείς ότι πλάθεται ο χαρακτήρας του αναγνώστη μέσα από την ανάγνωση; 

 Δεν ξέρω αν πλάθεται.. σίγουρα όμως επηρεάζεται ο τρόπος σκέψης του. Είναι όπως όταν γνωρίζει κανείς έναν άνθρωπο κι ανταλλάσσουν απόψεις. Είναι επίσης όπως όταν ταξιδεύει κανείς και επισκέπτεται νέα μέρη, μαθαίνει και ανακαλύπτει. Η ανάγνωση είναι συνδυασμός όλων αυτών….

 Θέλω να διαβάσω αλλά δεν βρίσκω χρόνο μου λένε αρκετοί φίλοι μου. Ποια είναι η άποψη σου για αυτό; 

 Σίγουρα οι σημερινοί ρυθμοί μας κάνουν να παραμελούμε τα θέλω μας, λόγω υποχρεώσεων.. Γνώμη μου είναι λοιπόν πως οφείλουμε στον εαυτό μας το χρόνο εκείνο τον πιο προσωπικό, για να κάνουμε ο,τι μας κάνει χαρούμενους. Ένα από αυτά είναι και η ανάγνωση του βιβλίου μας. Προσωπικά, πάντα βρίσκω χρόνο για διάβασμα, όσο κουρασμένη κι αν είμαι. Έστω λίγες σελίδες πριν κοιμηθώ.

 Επισκέπτεσαι τις Δανειστικές βιβλιοθήκες και αν ναι γιατί;

 Παλαιότερα πήγαινα στη Δανειστική βιβλιοθήκη του Ηρακλείου κυρίως λόγω δουλειάς. Τώρα όχι και τόσο.. Σπάνια, θα έλεγα! Ξέρεις, Παρασκευή μου έχω μια παραξενιά (απ’τις πολλές… ) κι όταν αγαπήσω ένα βιβλίο που έχω δανειστεί συνήθως το θέλω δικό μου οπότε και το αγοράζω μετά.. Έτσι είπα να σταματήσω να δανείζομαι και να αγοράζω ότι θέλω εξ αρχής!

 Θα ήθελα να μας προτείνεις μία ταινία που βασίζεται σε βιβλίο και σου άρεσε πολύ

 Μια σειρά που παρακολούθησα πρόσφατα και μου άρεσε ήταν το «22.11.63» βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Stephen King! Έχει να κάνει με ένα ταξίδι στο χρόνο και μας δείχνει πως πολλές φορές καθετί που γίνεται έχει συγκεκριμένο λόγο και αιτία! Να σου πω την αλήθεια όμως δεν μπορώ να συγκρίνω με τίποτα μια ταινία ή σειρά με ένα βιβλίο.. Αυτό που σου κάνει ένα βιβλίο, να πλάθεις πρόσωπα δηλαδή και καταστάσεις όπως μόνο εσύ θέλεις είναι μοναδικό!


22.11.63 | Bookogs Database
22.11.63

Αν ήσουν ηρωίδα σε ένα λογοτεχνικό βιβλίο ποια θα ήθελες να ήσουν και γιατί; 

 Πολλές θα ήθελα να ήμουν!! Η πρώτη που μου έρχεται στο μυαλό όμως κοιτώντας τη βιβλιοθήκη μου είναι η Μίλα Βασκες , πρωταγωνίστρια του Ντονάτο Καρρίζι! Στην πρώτη γραμμή της αστυνομικής έρευνας.. Δυναμική.. Μοναχική.. και Μυστήρια!


Η υπόθεση του κακού
ΜΙΛΑ ΒΑΣΚΕΣ

 Τι θα έλεγες στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το αναγνωστικό τους ταξίδι; 

 Θα τους έλεγα αυτό που λέω και στον εαυτό μου! Να βρίσκουν πάντα ποιοτικό χρόνο για το αναγνωστικό τους ταξίδι! Έστω αργά το βράδυ, με ένα ποτήρι κρασί στο μπαλκόνι. Η σχέση του αναγνώστη με το βιβλίο είναι πολύ πολύ προσωπική γι’αυτό πρέπει να είναι ξεχωριστή, επομένως και απολαυστική!

Σε ευχαριστώ θερμά!

Κι εγώ.. το απόλαυσα!

Να απολαύσετε και εσείς αγαπημένοι μου αναγνώστες τη συζήτηση μας!!

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ