ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΥΣ

Σε συνεργασία με τις εκδόσεις Κούρος κάνουμε έναν υπέροχο διαγωνισμό, διαφορετικό και μοναδικό!




Ο διαγωνισμός θα είναι για παιδιά Δημοτικού!

Συμμέτοχες: 

Εσείς αγαπημένοι μου αναγνώστες για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε μία πρωτότυπη ιστορία των παιδιών σας στο e-mail του εκδοτικού kouros.books@gmail.com .

Η επιλογή της ιστορίας που θα βραβευτεί, θα γίνει από την επιτροπή των εκδόσεων Κούρος  και την υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων, Συγγραφέα και επιμελήτρια έργων Σταυρούλα Βενιέρη.

Το δώρο του νικητή θα είναι μία σειρά βιβλίων για παιδιά Δημοτικού με τίτλο έργου το Σώμα .

Μία πολύ πρακτική σειρά για τους μικρούς μας φίλους .

Αναλυτικά οι τίτλοι:

1. Η καρδιά και οι πνεύμονες μου.
2.Ο εγκέφαλος μου.
3.Γιατί πρέπει να πλένω τα χέρια μου.
4. Γιατί γυμνάζομαι.
5.Το πεπτικό σύστημα.









Ο διαγωνισμός θα τρέχει μέχρι 31/08/2020 και η επιλογή θα γίνει τον Σεπτέμβριο ώστε όλοι να έχετε τον διαθέσιμο χρόνο να γράψετε την ιστορία σας .

Λίγα Λόγια για τον εκδοτικό.







Οι εκδόσεις Κούρος, με εκδότη τον κο Δημήτρη Φύκιρη, είναι πάντα με σεβασμό, στο πλευρό των αναγνωστών εδώ και τριάντα χρόνια με νέες εκδόσεις για μικρούς και μεγάλους, καθώς και με πλούσιο υλικό στον τομέα της εκπαίδευσης.

Διεύθυνση του Εκδοτικού: Πειραιώς 8,  6ος Όροφος Ομόνοια!!

ΤΚ  10431 Αττική, τηλ 210 52 40 424

Για το Love Book Diary


Παρασκευή Παρίσση





Σχόλια

  1. Τα συγχαρητήρια μου στον Εκδοτικό Οίκο Κούρος -στον Κύριο Δημήτρη Φύκιρη και την Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων
    Κα Σταυρούλα Βενιέρη .
    Η ιδέα της προκήρυξης Παιδικού Διαγωνισμού από τον Εκδοτικό Οίκο Κούρος είναι εξαιρετική .
    Δίνει το έναυσμα στα παιδιά να γράψουν την δική τους ιστορία και να διευρύνουν την σκέψη τους .
    Έχω την χαρά να συνεργάζομαι με τον Κύριο Δημήτρη Φύκιρη και την εξαιρετική και ευρηματική Διευθύντρια του Οίκου Κα Σταυρούλα Σταυρούλα για την έκδοση της ποιητικής μου συλλογής "Απόσταγμα ψυχής με τα Κρινάκια της Ζωής "
    Συνεργασία ,συνέπεια άριστη !!


    Έχω την χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ