Η ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ

 

Ατλαντίδα η πόλη της θάλασσας και των ωκεανών, πατρίδα του Ποσειδώνα, πασίγνωστη, με ένα πέπλο μυστηρίου να την καλύπτει μέσα από το πέρασμα των αιώνων. Νηρηίδα αρχόντισσα της Θάλασσας, θεά των ήρεμων νερών η πρωταγωνίστρια του βιβλίου του Μηνά Τσαμπάνη με τίτλο  ‘’Η θλιμμένη πριγκίπισσα των ωκεανών’’, που οι παλιές ελπίδες της την μοίρα της ξαναθυμίζουν, όπως γράφει χαρακτηριστικά στους στίχους του τραγουδιού Ιθάκη ο συγγραφέας.!!!!




Μία ηρωίδα που χαρακτηρίζεται από  αγνότητα και αγάπη, αλλά σταγόνες θλίψης πέφτουν στο πέπλο που φορεί, ένα πέπλο που θα το κρατά γερά στο στήθος της, γιατί η μοίρα της έχει επιλέξει πριν από αυτήν. Η προσωπική επιλογή υστερεί όταν οι νεράιδες της έχουν υφάνει τα νήματα της πλοκής, αλλά θα καταφέρει να εξαγνιστεί; Θα καταφέρει να βγει από το λαβύρινθο του μίσους που έχουν απλώσει άνθρωποί και θεοί σαν καταιγίδα πάνω από το κεφάλι της;

Η ανάγνωση του βιβλίου ξεκινάει λίγο άνευρα αλλά συνεχίζει με ένταση, γιατί  έχει ένα στοιχείο που σε κερδίζει , τουλάχιστον αυτό που θα σας αναφέρω εμένα με εντυπωσίασε προσωπικά. Ο συγγραφέας παίζει με την διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη Μυθολογία και τον Χριστιανισμό, αυτή την γραμμή της μετάβασης που προκαλεί αμείωτο ενδιαφέρον όταν ασχολείσαι με αυτό το θέμα. Έχω ασχοληθεί πολύ στο παρελθόν και πάντα μου κεντρίζει το ενδιαφέρον.  Επίσης  ένα στοιχείο που μου άρεσε ακόμη είναι το παιχνιδιάρικο παίξιμο με τους χρόνους που κάνει ο συγγραφέας μέσα στο βιβλίο και είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος για να δέσει η ιστορία και να δοθεί στους αναγνώστες.

Όταν θα διαβάσεις το βιβλίο θα αναρωτηθείς ακόμη μία φορά αν η μοίρα είναι τόσο άκαρδη ή οι επιλογές που γίνονται από άλλους , επηρεάζουν την ροή των εξελίξεων. Αλλά το πιο σημαντικό είναι για αυτό το τονίζω ΤΟ ΤΕΛΟΣ ή Ο ΘΑΝΑΤΟΣ !! Πάντα όταν πεθαίνει κάτι , ξεκινάει κάτι  καινούργιο μία νέα αρχή, μία νέα ιστορία. Για σκεφτείτε λίγο τις Θρησκείες! Όταν θα κάνει τον κύκλο της η μία θα ξεκινήσει κάποια καινούργια!




Το βιβλίο ανήκει στη Λογοτεχνία του Φανταστικού αλλά έχει έντονα νοήματα και ευελπιστώ να έχω πιάσει τις σκέψεις και τον παλμό του συγγραφέα , όπως είναι όταν διαβάζω παραμύθια στα παιδιά μου, που είναι αλληγορικά. Η Αγάπη είναι ένα έντονο στοιχείο στο βιβλίο, έτσι και αλλιώς με την ανιδιοτελή αγάπη μπορεί κανείς να κινήσει ολόκληρα βουνά ή να μείνει στους πρόποδες του , γιατί αγαπώ σημαίνει να μπορώ να ζω και χωρίς τον άλλον.

Το Ύδωρ είναι πιο ισχυρό από την φωτιά; Ο Κεραυνός μπορεί να νικήσει το νερό και την καταιγίδα; Μίσος, μίσος που θεριεύει μέσα στην καρδιά και σπέρνει μόνο πόνο και κακό στο πέρασμα του και οι κοινοί θνητοί υπακούουν στις αδυναμίες τους και στα πάθη τους. Φανταστείτε αυτό το μίσος με όλα τα σκοτεινά κίνητρα του να προέρχεται από αδελφική διαμάχη, πόσο όλεθρο μπορεί να απλώσει στο πέρασμα του. Άρα το βιβλίο αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι γράφτηκε για να πολεμήσει το κακό και το άδικο, αυτό τον έντονο σφιγμό που κάνει να καταστρέφονται ανθρώπινα κύτταρα.

Είναι το πρώτο βιβλίο που διαβάζω του συγγραφέα και μπορώ να πω ότι έχει γίνει μία πολύ καλή προσπάθεια και περιμένω να τον δω να εξελίσσεται, γιατί είναι τόσο δραστήριος, μα τόσο δραστήριος που δεν μπορώ να μην το τονίσω διαβάζοντας το βιογραφικό του. Πολυδιάστατη προσωπικότητα αφού γράφει βιβλία, στίχους, σκιτσάρει και χαίρομαι που αρχίζω να τον γνωρίζω μέσα από το έργο του.

ΥΓ: Για όσους δεν το γνωρίζουν κυκλοφορεί το τραγούδι Ιθάκη με ερμηνεύτρια την Στέλλα Κονιτοπούλου και στίχους του Μηνά Τσαμπάνη, που είναι αφιερωμένο στην θλιμμένη Πριγκίπισσα, την κόρη των Ωκεανών....


Βιβλίο: Η Θλιμμένη Πριγκίπισσα των Ωκεανών

Συγγραφέας: Μηνάς Τσαμπάνης

Εκδόσεις :https://anatypo.gr/


Τραγούδι : Ιθάκη 

Ερμηνεύτρια  Στέλλα Κονιτοπούλου





ΣΤΙΧΟΙ

ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΦΩΤΙΕΣ

ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ

ΕΚΕΙ ΚΟΛΥΜΠΑ ΜΟΝΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΜΙΑ ΣΤΕΡΝΗ ΣΤΕΡΙΑ ΜΕΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ

 ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΟΥΝΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ

 ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΜΟΥ

 ΓΙΝΕ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ

 ΦΩΤΙΖΕ ΚΡΥΦΑ

ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΜΟΥ

ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΝΟΙΞΑ

 ΣΚΟΡΠΙΣΑ ΤΟ ΝΗΜΑ ΜΟΥ

ΑΠ'ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΡΕ ΜΕ

ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΚΥΜΑ ΜΟΥ

 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ

 ΗΤΑΝΕ ΓΡΑΦΤΟ

ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΛΗΓΗ

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

 ΠΑΛΙΕΣ ΕΚΠΙΔΕΣ ΜΟΥ

 ΠΑΛΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΥ

ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ



 Για το Love Book Diary

Παρασκευή Παρίσση

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ