ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ

 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στην αγαπημένη σας στήλη ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ένα συμπαθέστατο κορίτσι που λατρεύει την Αστυνομική Λογοτεχνία!



ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ


Σήμερα θα γνωρίσουμε την Ευαγγελία!

Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ πολύ! Είναι αγαπημένη η στήλη σου Παρασκευή μου.

    Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση πες μας λίγα λόγια για εσένα για να σε μάθει το αναγνωστικό μας κοινό.

    Είμαι η Ευαγγελία και ζω και εργάζομαι στην Θεσσαλονίκη. Το διάβασμα, η μουσική και η σοκολάτα είναι τρεις από τις μεγάλες μου αγάπες και μου αρέσει πολύ να τις συνδυάζω. Όταν έχω έμπνευση σκαρφίζομαι στιχάκια, είναι κάτι που μου φτιάχνει τη διάθεση και διώχνει το άγχος μου.

 Για πες μας Ευαγγελία τι είναι η ανάγνωση για εσένα και τι αισθήματα σου δημιουργούνται κάθε φορά που πιάνεις ένα καινούργιο βιβλίο για να διαβάσεις;

    Η ανάγνωση για μένα είναι ένας υπέροχος τρόπος να ηρεμήσω, να χαλαρώσω και να ταξιδέψω. Μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά είναι ό,τι καλύτερο.
Νιώθω χαρά γιατί ξεκινά η αγαπημένη μου ασχολία και ανυπομονησία επειδή θα χαθώ σε ένα νέο ταξίδι και θέλω να μάθω τι συναισθήματα θα μου βγάλει.

 Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο και για ποιο λόγο;

     Η μαύρη καλλονή της Anna Sewell. Πολύ το αγαπώ. Το διάβασα πρώτη φορά στην πέμπτη ή έκτη Δημοτικού και είναι το πρώτο βιβλίο που με γέμισε συναισθήματα. Εξακολουθεί να έχει την πρώτη θέση στα βιβλία που έχω διαβάσει πολλές φορές.



     Αν σου δώσω ένα λευκό χαρτί και ένα μολύβι ποιον συγγραφέα θα ζωγραφίσεις και γιατί. Αγαπημένο σου βιβλίο του;

     Την Έλενα Χουσνή. Αγαπώ τη γραφή της, τις σκέψεις της. Είναι απίστευτη η αύρα που βγάζει. Χαμογελάει και κατευθείαν χαμογελάς κι εσύ χωρίς να το συνειδητοποιείς. Ένας άνθρωπος που θες να ακούς ό,τι και να λέει, να ρουφήξεις ό,τι μπορείς.
Όλα τα βιβλία της έχουν μια θέση στην καρδιά μου, αλλά ξεχωρίζω Το παιδί με τη ριγέ μπλούζα. Με ταρακούνησε και την εκτίμησα ακόμη περισσότερο για τον σεβασμό που έδειξε.






1.       Ποιο βιβλίο θα πρότεινες σε κάποιο φίλο σου για να ξεκινήσει το διάβασμα και γιατί;

     Δε θα πρότεινα βιβλίο γιατί μπορεί να μην έχει το ίδιο γούστο με μένα. Αυτό που θα έκανα θα ήταν να του πω κάποια είδη λογοτεχνίας για να δει ποιο θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Έπειτα, όταν θα είχε κατασταλάξει, θα φεύγαμε για το βιβλιοπωλείο.

 Διαδικτυακές συζητήσεις μαζί με την Λια Παναγιωτίδου στη σελίδα Το Σπίτι του Βιβλίου! Για πες μας για όλη αυτή την εξαιρετική προσπάθεια που κάνετε αγαπημένα κορίτσια; Πως ξεκίνησε η ιδέα, πως πήρες την απόφαση, γιατί δεν είναι και εύκολο στην αρχή τουλάχιστον  και τι έχουμε να περιμένουμε από δω και πέρα;

    Η ιδέα ήταν της αγαπημένης μου Λίας. Είδε κάτι σε μένα, μου πρότεινε συνεργασία και δεν θα ξεχάσω ποτέ το σοκ που ένιωσα. Η πρώτη απάντηση ήταν όχι (και η δεύτερη και η τρίτη) επειδή δεν θεωρούσα ότι ήμουν ικανή να σταθώ όπως έπρεπε απέναντι στους συγγραφείς και σε όσους θα μας παρακολουθούσαν. Το όχι όμως έγινε ναιγιατί πάνω από το άγχος, πάνω από την αμηχανία είναι η φιλία. Είναι να θες να ανταποδώσεις, έστω και στο ελάχιστο, τη στήριξη που σου δείχνει κάποιος. Κι ευτυχώς γιατί έχω περάσει πολύ ωραία. Την ευχαριστώ πάρα πολύ δεν δέχτηκε ούτε ένα όχι. Μια μικρή βοήθεια στην απόφαση μου ήταν και το γεγονός ότι το πρώτο βιβλίο το αγάπησα και μπήκε στο νούμερο 1 για το 2020. Γιώργος Γιώτσας Το κουτί.
Θα συνεχίσουμε με βιβλία που θα αγαπήσουμε ή αγαπήσαμε. Βιβλία που θα μας δώσουν την όρεξη και το μεράκι να τα συζητήσουμε μαζί με τους δημιουργούς τους, κάνοντας και όσους θα μας βλέπουν να περνάνε όμορφα.





  Βιβλίοεξάρτηση ένα μπλόκ που αγαπιέται πολύ ! Ευαγγελία μου τι θα δουν οι αναγνώστες μας στο μπλοκ που γράφεις; Ενημέρωσε μας για όλα αυτά τα όμορφα που κάνετε εκεί;

     Στην διαχείριση της Βιβλιοεξάρτησης είμαστε εφτά άτομα και οφείλω να ευχαριστήσω την Λία για την εμπιστοσύνη της. Ανεβάζουμε τις απόψεις μας, βιβλία που θα κυκλοφορήσουν και εικόνες ή πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το βιβλίο. Είμαι πολύ χαρούμενη που ανήκω σε μια τέτοια ομάδα. Όλοι έχουμε την ίδια αγάπη για αυτή μας την εξάρτηση. Έρχονται όμορφα πράγματα.





  Ποιο είδος Λογοτεχνίας αγαπάς περισσότερο και γιατί; Θα ήθελα να μας προτείνεις δυο αγαπημένα σου βιβλία.

     Λίγο περισσότερο την αστυνομική λογοτεχνία γιατί μου αρέσει να βλέπω πως ο αστυνόμος/ντετέκτιβ βήμα βήμα έρχεται πιο κοντά στον ένοχο και με κάνει να σκέφτομαι. Έχω την ευκαιρία να πάρω κι εγώ μέρος στην έρευνα, να μπω στην πλοκή και να βρω τη λύση.  Είτε τα καταφέρνω είτε όχι αυτό που μετράει είναι ότι τ' απολαμβάνω. Τα περισσότερα τουλάχιστον.


    Δύο ε; Για να μου το κάνω λίγο πιο εύκολο, θα προτείνω βιβλία που διάβασα φέτος. Ο Αλέξης Μοστριός μας συστήθηκε με το βιβλίο Ικέτες το οποίο απήλαυσα πολύ. Έχει ωραία γραφή και χαρακτήρες και, ενώ δεν αφήνει ερωτηματικά όταν το τελείωσα ήθελα γρήγορα το επόμενο.





     Το Χαμένο προφίλ του Hugues Pagan κατάφερε να με αιχμαλωτίσει στις σελίδες του, με έκανε να ανατριχιάσω και να συγκινηθώ.




 Γνωρίζεις πολύ καλά έναν δημιουργό και παίρνεις να διαβάσεις το βιβλίο του αλλά δεν σου αρέσει…. τι κάνεις ; Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να γράψει κάποιος για αυτό τον λόγο αρνητική κριτική;

     Του λέω με κόσμιο τρόπο τι δεν μου αρέσει. Είναι δύσκολο γιατί θα στεναχωρήσεις έναν άνθρωπο, αλλά παράλληλα κάτι θα πάρει και από αυτή, αρκεί βέβαια να την δέχεται.



1.       Bell Books!!Αγαπημένα βιβλία!! Για πες μας πόσο σου αρέσουν τα βιβλία από τις εκδόσεις bell; Τι χαρακτηριστικό έχουν που σε κάνουν φανατική αναγνώστρια τους;

     Τα αγαπώ! Τα αγάπησα λίγο παραπάνω όταν ξεκίνησαν να εκδίδουν και Έλληνες συγγραφείς. Έχω μια μικρή βιβλιοθήκη μόνο με Bell. Πρώτη Λυκείου ήμουν όταν διάβασα το πρώτο το υπεραγαπημενό μου Κόκκινο Δράκο του Thomas Harris. Κι αν εκεί που έμενα είχε περίπτερα με βιβλία, είμαι σίγουρη ότι θα τα είχα γνωρίσει νωρίτερα.







Έχουν φοβερά ονόματα (Connolly, Archer, Follet, Smith κ.α.), έχουν αρκετά είδη λογοτεχνίας, έχουν καλές τιμές και ξέρω ότι με ένα Bell δύσκολα θα απογοητευτώ. Να συντονίζω την Λέσχη ανάγνωσης Bell Θεσσαλονίκης μέσω του αγαπημένου μου βιβλιοπωλείου Το σπίτι του βιβλίου είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή.


Archer
 Smith 


Connolly


Follet
 Πως βιώνεις την περίοδο της Καραντίνας; Διαβάζεις περισσότερο ; Ασχολείσαι και με άλλα πράγματα που αγαπάς εξίσου πολύ;


    
Δεν τη βιώνω έντονα γιατί συνεχίζω να δουλεύω κανονικά. Όταν επιστρέφω σπίτι χαλαρώνω διαβάζοντας και ακούγοντας μουσική. Στο ρεπό μου όμως βλέπω και σειρές.

 Θέλω να πάρεις ένα αγαπημένο σου τραγούδι και να το συνδυάσεις με ένα βιβλίο; Ποιο θα ήταν αυτό και γιατί;

     Θα κάνω την ανατροπή και δεν θα πω τραγούδι των Metallica. Συνδύασα το "Live Or Die" των Apocalyptica με τον Joakim Brodén και με το Η εποχή των θρύλων του Γρηγόρη Δημακοπουλου. Έτσι όπως χάθηκα στις σελίδες αυτού του φανταστικού βιβλίου έτσι χάθηκα στη μουσική και στους στίχους αυτού του τραγουδιού. Όταν το άκουσα πρώτη φορά δεν ήθελα να τελειώσει. Κι όταν έφτανα στις τελευταίες σελίδες δεν ήθελα να τελειώσει.









   Τι θα ζητήσεις από τον Άγιο Βασίλη να σου φέρει φέτος;

     Μιας και κάποιες φορές, λίγες πολύ λίγες, τα λεφτά για τα ρούχα τα δίνω σε βιβλία δύο μπλούζες θα ήταν ό,τι καλύτερο. Και μια σοκολάτα ή δύο μες στην κάλτσα

   Έχεις δυο προσκλήσεις για θέατρο απόψε το βράδυ!! Με ποιον ξένο συγγραφέα θα πήγαινες παρέα και τι έργο θα βλέπατε;

Θα πήγαινα με τον John Connolly και θα βλέπαμε το Ο Τζόνι πήρε το όπλο του.


John Connolly



1.      






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Τι θα έλεγες στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το ταξίδι τους;

    Να διαβάζετε ό,τι αγαπάτε, ό,τι σας κάνει καλό και να μην ακούτε κανέναν που δεν του αρέσουν οι επιλογές σας. Είτε είστε από αυτούς που διαβάζουν γρήγορα, είτε από αυτούς που θέλουν χρόνο για να τελειώσουν ένα βιβλίο η ανάγνωση ενός βιβλίου είναι προσωπική απόλαυση. Καλά διαβάσματα και όμορφα ταξίδια σε όλους!

Σε  ευχαριστώ θερμά

Σε ευχαριστώ κι εγώ πολύ για την χαρά και την τιμή να είμαι καλεσμένη σου Παρασκευή μου.

Για το Love Book Diary

Παρασκευή Παρίσση




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ