ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ

 

Τη δασκάλα μου αγαπώ, ένας τίτλος βιβλίου τόσο αληθινός για τους μικρούς μας φίλους!! Πόσο σημαντικό είναι το παιδάκι μας στην τρυφερή προσχολική ηλικία να αγαπάει τη δασκάλα του, πάρα πολύ, μα πάρα πολύ!! 




Αν το παιδί μας δεθεί και θαυμάζει την δασκάλα του έχουμε λύσει εμείς οι γονείς το πρόβλημα μας το πρωινό… ξύπνα αγάπη μου έχουμε να πάμε σχολείο. Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σας πω ότι τα παιδάκια μας ξυπνάνε πολύ εύκολα και ετοιμάζονται το πρωί, όταν λαχταρούν να πάνε σχολείο , όταν γκρινιάζουν και δεν θέλουν, εε  τότε κάτι συμβαίνει και πρέπει να πονηρευτείτε πρώτα τι ρόλο παίζει η δασκάλα τους και έπειτα το περιβάλλον.

Γρήγορα, ώρα για σχολείο! Με περιμένει η δασκάλα μου να κάτσω στο θρανίο.

Το παιδί μας είναι χαρούμενο στην διαδρομή για το σχολείο και τρέχει με χαρά να πέσει στην αγκαλιά της δασκάλας του. Ακολουθεί τους κανόνες του σχολείου, αφήνει το μπουφανάκι του στις κρεμάστες που γράφει του όνομα του καθώς και την τσαντούλα του και πάει με χαμόγελο στους συμμαθητές του. Μην ξεχνάτε ότι η δασκάλα που αγαπάει την δουλειά της έχει τον τρόπο να διατηρεί ηρεμία και να ελέγχει τους μαθητές της, έτσι όλα κυλούν ομαλά και τα παιδάκια χαίρονται τις σχολικές ώρες με ζωγραφική, παιχνίδι και με μάθηση. Η Δασκάλα ρωτάει και μαθαίνει τι κάνουν τα παιδάκια της με αγκαλιά, με χαμόγελο και αυτό τα παιδιά το αντιλαμβάνονται.

Δεν θα ξεχάσω μία σχολική χρονιά που η μεγάλη μου κόρη πήγαινε με τόση χαρά στο σχολείο επειδή αγαπούσε την δασκάλα της. Κάθε μέρα της έκανε ζωγραφιά, έβαζε σφραγίδες και μου έλεγε για την δασκάλα μου την καλή που μας αγαπάει πολύ. Έτσι και αυτό το ευκολοδιάβαστο βιβλίο αποδεικνύει πως όταν μία Δασκάλα είναι χαμογελαστή και έχει μία μεγάλη αγκαλιά για τους μαθητές της , οι μικροί μας φίλοι το ανταποδίδουν και περνάν καλά!! Μην ξεχνάτε ότι τα παιδιά νιώθουν και καταλαβαίνουν πιο πολλά από ότι εμείς νομίζουμε. Έχουν την δυνατότητα να διαισθάνονται ποιοι τα αγαπούν και αν η δασκάλα τους  είναι αληθινή στα συναισθήματα της.




Το βιβλίο αυτό προτείνετε σε ηλικίες  3+ αλλά μπορείτε να το διαβάσετε και σε μικρότερα παιδάκια , γιατί έχει μεγάλη εικονογράφηση, με έντονα χρώματα και με μικρό κείμενο. Το παιδί δεν κουράζεται, γιατί η ανάγνωση τελειώνει πολύ γρήγορα αλλά μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο σας με το παιδί σας με τον μαγικό τρόπο που χρησιμοποιώ προσωπικά εγώ. Ποιος είναι αυτός; Παίζουμε με τις εικόνες, τις περιγράφουμε, κάνουμε ερωτήσεις πχ που βρίσκετε το ρομπότ στην εικόνα; Ποιο παιδάκι φοράει κόκκινη μπλούζα; Περιέγραψε μου πως νιώθει η Δασκάλα; Είναι χαρούμενη ή λυπημένη; Πως είναι η Δασκάλα σου; Την αγαπάς και γιατί; Και έτσι η ώρα της ανάγνωσης περνάει όμορφα και το παιδί συμμετέχει ενεργά .

… λίγο πριν έρθει η ώρα να αποχαιρετιστούμε. ‘’ Καλή ξεκούραση, παιδιά ‘’, μας λέει η δασκάλα και η φωνή της αντηχεί γλυκά μέσα στην σάλα.

Βιβλίο: Τη Δασκάλα μου αγαπώ  ( Σελίδα του βιβλίου )

Συγγραφέας : ΤΖΑΙΛΣ ΑΝΤΡΕ

Εκδόσεις : Ψυχογιός ( www.psichogios.gr )

Λίγα Λόγια για το βιβλίο

Γρήγορα, ώρα για σχολείο! Με περιμένει η δασκάλα µου να κάτσω στο θρανίο. Μια όμορφη ιστορία που δείχνει πόσο ευχάριστα μπορεί να περάσει ένα παιδάκι στο σχολείο του χάρη σε µια γελαστή δασκάλα.

Πληροφορίες

Ημ/νία έκδοσης19 Μαρ 2020
Θεματική ΚατηγορίαΑνθρώπινες σχέσεις
ΣειράΕικονογραφημένα παιδικά βιβλία
Ηλικία3-4,5-6
Σελίδες32
ΕικονογράφοςEMMA DODD
ISBN978-618-01-3340-0
Κωδικός23831
Σχήμα (πλάτος x ύψος)25 x 28 cm
Βάρος0.385 kgr
ΒιβλιοδεσίαΣΚΛΗΡΟΔΕΤΟ




 

Ο ΤΖΑΙΛΣ ΑΝΤΡΕ είναι συγγραφέας πολλών ευπώλητων και βραβευμένων εικονογραφημένων βιβλίων για παιδιά. Έχει γράψει τα βιβλία Τη μαμά μου/Τον μπαμπά μου/Τη δασκάλα μου/Το μωρό μας αγαπώ και Το Τερατάκι των Χριστουγέννων, που κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, καθώς και το Χορεύουν οι καμηλοπαρδάλεις;. Ζει με τη γυναίκα του Βικτόρια, που είναι σχεδιάστρια παιδικών ρούχων, και τα τέσσερα παιδιά τους κοντά στο ποτάμι στην κομητεία Όξφορντσιρ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Εδώ θα δείτε τα βιβλία του ΤΖΑΙΛΣ ΑΝΤΡΕ

Για το Love Book Diary

Παρασκευή Παρίσση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ