ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΕΓΕΣ


Παραμύθια θα έχετε διαβάσει σίγουρα, πολλά… μα εγώ θα σας πω μία αλλιώτικη ιστορία. Ιστορία αληθινή. Για ένα κοριτσάκι μικρό , που ήθελε όσο τίποτα άλλο, να γνωρίσει τ’ αστέρια.


ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ


Και κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της μικρής Ρεγγίνας που μας μαθαίνει πως και ο ουρανός έχει τους δικούς του κανόνες για να μπορεί η μέρα να διαδέχεται την νύχτα, ο ήλιος το φεγγάρι κι εμείς να απολαμβάνουμε τα χρώματα. Πολύχρωμες Χαρούμενες Στέγες ο τίτλος του παραμυθιού μας , που το διαβάσαμε και το αγαπήσαμε πολύ για τα υπέροχα χρώματα του , που κάποια στιγμή χάθηκαν και τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και αναφώνησαν , γιατί μαμά ; Γιατί χάθηκαν και είναι όλα γκρι; αλλά έρχεται η Ρεγγίνα να απαντήσει στη συνέχεια και  να δείξει πως θα επανέρθουν τα χρώματα ξανά και τι θα κάνει από εδώ και πέρα για να υπάρχει μία ισορροπία στη φύση και στο περιβάλλον, γιατί όλα είναι μία αλυσίδα και αν κάποιος δεν τηρεί τους κανόνες δημιουργεί προβλήματα.

Το παραμύθι μου άρεσε πολύ, γιατί ήρθε και έδεσε με ένα καθημερινό πρόβλημα που αντιμετωπίζω, την ακαταστασία των παιδιών. Όπως και στο σχολείο έτσι και στο σπίτι υπάρχουν κανόνες , έλα μου όμως που στο σχολείο τα παιδάκια μου είναι τα καλύτερα και στο σπίτι όσο και να μιλώ, μόνο εγώ τα ακούω. Έτσι όταν πήρα στα χέρια μου το Πολύχρωμες Χαρούμενες Στέγες χάρηκα πρώτα εγώ και ύστερα τα παιδιά μου , γιατί σας έχω πει, ότι πρώτα τα βιβλία τα διαβάζω μόνη μου για να ξέρω ακριβώς τι λένε και μετά στις μικρές μου.

Με αυτό το βιβλίο, με αυτό το  χαρούμενο, συμπαθητικό κοριτσάκι μπορούν να διδαχθούν τα παιδιά μας με όμορφο, πολύχρωμο τρόπο πράγματα καθημερινά, όπως είναι να μαζεύουν τα πράγματα τους και αν δεν το κάνουν πλέον τα κορίτσια μου,  τους λέω … είδατε τι έπαθε η Ρεγγίνα με το φεγγάρι και τα αστέρια; Και εκεί κοκαλώνουν γιατί τους άρεσε η ιστορία και τους άγγιξε η Ρεγγίνα .Αν και έχουμε διαβάσει αρκετά βιβλία για αυτό το θέμα, αρκετά παραμύθια, εδώ ερχόμαστε σε επαφή με μία απλή, ολοκληρωμένη, φανταστική ιστορία που μας θυμίζει τις παλιές αφηγήσεις που μας έλεγαν οι γιαγιάδες δίπλα στο τζάκι….. και στα παιδιά αρέσουν πολύ αυτές οι ιστορίες ..πιστέψτε με!

Κάτι χάλασε, κάτι χάλασε….. σκεφτόταν αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει. Τι μπορεί να πήγε στραβά;
Πολύχρωμες Χαρούμενες Στέγες

Επίσης το άλλο που μου άρεσε στην ιστορία μας και θέλω να σας πω, είναι το ότι μπορούμε να διορθώσουμε τα λάθη μας, όταν μας δίνετε η κατάλληλη ευκαιρία , αρκεί να συνειδητοποιήσουμε τι έχουμε κάνει και γιατί. Αν κατανοήσουμε τις ενέργειες μας και τις συνέπειες που προέρχονται από αυτές, τότε μόνο μπορούμε .Τα παιδιά έχουν αυτή την ικανότητα αρκεί να βρεις τον τρόπο να τους το μεταδόσεις, αν το καταφέρεις τότε με μαθητική ακρίβεια τα παιδιά γίνονται πιο υπεύθυνα ,σκέφτονται πολύ πριν πράξουν κάτι  και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για τα ίδια άλλα και για τους άλλους που έρχονται σε επαφή.

ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΕΓΕΣ

Συζητήσαμε πολύ το βιβλίο με τα παιδιά και αποφασίσαμε να αλλάξουμε συμπεριφορές όλοι μας (πρόταση της μαμάς) ,  να ακολουθούμε τους κανόνες του σπιτιού ,για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, για να έχουμε περισσότερο χρόνο για παιχνίδι και η μαμά να μην κουράζεται τόσο πολύ. Όλοι συνεργαζόμαστε , βοηθάμε ο ένας τον άλλον για να έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα και τηρούμε τις υποσχέσεις μας. Τι πιο ωραίο !!! Και το καλύτερο είναι..... όλα τακτοποιημένα και στην θέση τους και φυσικά για να μην ξεχνιόμαστε διαβάζουμε την Ρεγγίνα πολύ συχνά ……

Α! Και μην ξεχάσετε:

Να δώσετε στ ΄ αστέρια και στο φεγγάρι χαιρετίσματα από την Ρεγγίνα. Το κοριτσάκι που ήθελε τόσο πολύ να γνωρίσει τ ΄ αστέρια και που έμαθε από αυτά!


Συγγραφέας: Βάσω Κατσαρέλια

Εκδόσεις : Ανάτυπο

Εύχομαι να το απολαύσετε!!

Παρίσση Παρασκευή


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΟΚΑ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ