ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΠΡΙΠΟΡΑ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο Love Book Diary ένα χαριτωμένο, ευγενικό, κομψό κορίτσι αλλά πάνω από όλα μία αναγνώστρια με άποψη!

Σήμερα θα γνωρίσουμε τη Κλεοπάτρα ...!


ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Καλώς ήρθες στο Love Book Diary Κλεοπάτρα!

Πριν ξεκινήσουμε την συζήτηση μας πες μας δυο λόγια για εσένα για να σε μάθουν οι αναγνώστες μας.

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Παρασκευή για την φιλοξενία σου...
Αγαπώ την στήλη σου και με τιμάει αυτή η συνέντευξη.
Πάμε λοιπόν είμαι η Κλεοπάτρα μια εργαζόμενη γυναίκα μια καλή νοικοκυρά 😁 παντρεμένη και μητέρα μίας κόρης, όπως καταλαβαίνεις έχω όλους τους ρόλους και γενικά τρέχω όλη την ημέρα..
Οικονομικά σπούδασα αγαπώ αριθμούς και με αγαπάνε, δεν τα μαθαίνεις ποτέ πρέπει συνέχεια να ενημερώνεσαι και να διαβάζεις..
Ελεύθερος χρόνος; Ναι υπάρχει , λίγος αλλά υπάρχει,γυμναστήριο, βιβλίο, θέατρο,βολτούλες ,αγαπώ κους κους με φίλες, καφεδάκι και μόδα αυτά τα σοβαρά λέμε μεταξύ μας 😁... χιούμορ βασικό για μένα γελάω πολύ και γελάω με την καρδιά μου..

ΕΡΩΤΗΣΗ:Τι είναι η ανάγνωση για εσένα;

Ταξίδι αυτό είναι, γίνομαι ένα με την ιστορία συμπάσχω με τους πρωταγωνιστές...την ζω!!
Συγχρόνως μαθαίνω ευχάριστα και με αρέσει αυτό, ιδιαίτερα ιστορία!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πότε ξεκίνησε το αναγνωστικό σου ταξίδι και ποιο ήταν το βιβλίο που σε συγκλόνισε για να αγαπήσεις την λογοτεχνία;

Μικρή δεν θυμάμαι ακριβώς.Στην κοπή της πίτας στο σχολείο κέρδισα το νόμισμα και πήρα δωράκι ένα βιβλίο.. Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν. Αυτό ήταν μετά κόλλησα διάβασα όλα τα εφηβικά βιβλία των φίλων μου!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχεις πάει ταξίδι στην Ισπανία και περνάς μπροστά από ένα βιβλιοπωλείο, θα μπεις μέσα να χαζέψεις τα βιβλία ή θα το προσπεράσεις, γιατί δεν γνωρίζεις την γλώσσα;

Ισπανία δεν έχω πάει αν και θα ήθελα.

Σίγουρα θα έμπαινα τώρα... πότε θα έβγαινα είναι άλλο θέμα 😁 αναλόγως την γκρίνια των υπολοίπων!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σου έχει τύχει να είσαι μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο και να έχεις μία ακόρεστη επιθυμία να τοποθετήσεις τα βιβλία διαφορετικά, γιατί πιστεύεις ότι θα δείχνουν καλύτερα στους πελάτες;

Μιλάς με παρθένο αυτό τα λέει όλα... Αλλάζω τα πράγματα συνεχώς ,τα τακτοποιώ, ιδιαίτερα την βιβλιοθήκη μου και τα ράφια δεν θα πω περισσότερα 😁
Ένα θα σου πω, το έχω κάνει σσ μυστικό ,ιδιαίτερα όταν δεν με βλέπουν 👀


ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΠΡΙΠΟΡΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ: Μένεις Αθήνα και έχεις πολλές επιλογές για να αγοράσεις τα βιβλία σου. Θέλω να μου πεις αν επισκέπτεσαι το μοναστηράκι και τα παλαιοβιβλιοπωλεία και γιατί;

Μένω Αθήνα και όντως υπάρχουν πολλές επιλογές για να αγοράσω βιβλία και το κάνω όπου υπάρχει έκθεση ή και ένας πάγκος.... πηγαίνω να ψάξω...
Από τα παλαιοβιβλιοπωλεία στο Μοναστηράκι δυστυχώς ποτέ 😯😯
Ενώ πηγαίνω για βόλτα και πάντα παίρνω παγωτό αα αυτό γίνεται συχνά..  πύραυλος σοκολατένιος...κόλαση 😁
Έχω παρέα μαζί μου και με τρώει στην γκρίνια και λέω άστο μόνη σου να έρθεις και όλο κολλάει μαζί μου
 τί πράγμα και αυτό 🤣

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σου έχει τύχει να θέλεις να αγοράσεις βιβλίο , να θέλεις την γνώμη του πωλητή αλλά να συνειδητοποιείς ότι δεν έχει γνώσεις πάνω στο αντικείμενο; Πως νιώθεις για αυτό;

Δεν θα παραγγείλω ποτέ βιβλία μέσω διαδικτύου θελωωω να πάω στο βιβλιοπωλείο συνήθως ξέρω τι ζητάω και θα το βρω μόνη μου αν με κατευθύνει κάποιος.
Τον πωλητή τον χρειάζομαι αν ψάχνω ένα βιβλίο εξειδίκευσης
Μία χαρά ήταν ενημερωμένοι..

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιο είναι το αγαπημένο είδος λογοτεχνίας για εσένα και γιατί;

Αγαπώ αισθηματικούλια πολύ !Όμως Ιστορίες αγάπης με ιστορικά στοιχεία πωω λατρεύω..
Είμαι ρομαντικό κορίτσι.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Επιλέγεις τα βιβλία που θα διαβάσεις τυχαία; Με βάση την ψυχολογία σου ή κρατάς μία σειρά σε αυτά που έχεις ήδη στα αδιάβαστα; Αλήθεια είσαι από τα άτομα που έχουν αδιάβαστα βιβλία αρκετά;

Αδιάβατα βιβλία δεν έχω, ότι αγοράζω το διαβάζω δεν τα βάζω στην άκρη άλλωστε δεν υπάρχει λόγος να τα πάρεις.
Έχω μία λίστα από βιβλία αγαπημένων συγγραφέων που την τηρώ όταν πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο.
Επιλέγω όμως και βιβλία νέων συγγραφέων και από μικρότερους εκδοτικούς οίκους και μάλιστα έχω ξεχωρίσει πολλούς.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε ενοχλεί όταν σου ζητάνε βιβλία για να τα δανείσεις; Πως νιώθεις για αυτό;

Βιβλία δανείζω μονάχα σε δύο φίλες μου που αγαπάνε το διάβασμα και προπάντων προσέχουν τα βιβλία!





ΕΡΩΤΗΣΗ Θεωρείς ότι τα βιβλία είναι ένας ακριβός τρόπος ψυχαγωγίας;

Εγώ συνήθως διαβάζω τέσσερα βιβλία τον μήνα περισσότερο τους χειμερινούς μήνες, καλοκαίρι λιγότερο... είναι ένα ποσό αξιόλογο ..αλλά υπάρχουν λύσεις πλέον ..ενδεικτικά θα πω τις δανειακές βιβλιοθήκες,τις ομάδες με τα μεταχειρισμένα βιβλία,το διαδίκτυο αρκετές προσφορές πλέον ακόμα και ένας πάγκος που πουλάει βιβλία...
Όλα μπορούν να γίνουν λίγο ψάξιμο θέλει και θα βρεις και το οικονομικό βιβλίο.
Όπως αγοράζω βιβλία σχεδόν πάντα όταν πρόκειται να βοηθηθούν ασθενέστερες ομάδες ανθρώπων όπως άστεγοι...

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είσαι από τα άτομα που κυκλοφορούν με ένα βιβλίο στην τσάντα τους για να διαβάζουν όταν τους δίνετε η ευκαιρία;

Όχι δεν κυκλοφορώ με ένα βιβλίο στην τσάντα ζαλίζομαι να διαβάζω μέσα σε αυτοκίνητο ή στα μέσα.
Όταν διαβάζω θέλω ησυχία και την γωνίτσα μου .

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σου αρέσει πιο πολύ στις ομάδες στο facebook ; Οι φιλίες που δημιουργούνται; Οι απόψεις που ανταλλάσσονται για τα βιβλία;

Κατά αρχάς οι ομάδες βιβλίων μου αρέσουν για να με ενημερώνουν για νέες κυκλοφορίες
Αγαπώ να έχουν και άλλες στήλες, είναι ένας ωραίος τρόπος για μάθηση. Μπαίνω καθημερινά και με αρκετά μέλη έχω έρθει κοντά.
Λες και μία καλημέρα με την καρδιά σου και ξέρεις ότι θα σού μιλήσουν και θα αλλάξει για λίγο η ρουτίνα σου.
Και ναι υπάρχουν έστω και έτσι φιλίες... και χαίρομαι πολύ για αυτό!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας και πρότεινε μας ένα βιβλίο του;

Αγαπημένος συγγραφέας;; δύσκολη ερώτηση...
Καραγάτσης η Χίμαιρα... ήταν και ένας λόγος για να πάω στην Σύρο ήθελα να το δω αυτό το σπίτι από κοντά!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η ομορφιά ενός ανθρώπου βγαίνει από μέσα του , η ομορφιά ενός βιβλίου ποια είναι;

Η ομορφιά ενός βιβλίου είναι η ιστορία του κατά πόσο μπορεί να σε ταξιδέψει, να ανοίξει τα φτερά της φαντασίας σου και να απολαύσεις το ταξίδι... Ωραίο συναισθήματα να τελειώνεις την τελευταία παράγραφο και να λες ευχαριστώ πέρασα όμορφα μαζί σου!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είσαι από τους αναγνώστες που προτιμούν να διαβάζουν τα βιβλία τους, να τα μυρίζουν και να τα ξεφυλλίζουν ή προτιμάς τα e-books και γιατί;

θέλω να τα αγγίζω, να βλέπω εξώφυλλα και φυσικά να τα μυρίζω όλες οι αισθήσεις να λειτουργούν... Όλη την ημέρα μπροστά σε οθόνες όχι το βιβλίο το θέλω στην κλασική του μορφή!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας για να απολαμβάνουν το ταξίδι τους;

Όταν διαβάζουν ένα βιβλίο να μην σκέφτονται τίποτε άλλο, όχι ανάμεσα σε κενά για παράδειγμα μέχρι να ψηθεί το φαγητό ή να τελειώσει το πλυντήριο τα ρούχα... Μία όμορφη γωνιά είναι το μυστικό μαζί με τον καφέ σου να σου φτιάχνει την διάθεση και το ταξίδι αρχίζει.....

Σε ευχαριστώ θερμά για την συζήτηση μας!!

Να την απολαύσετε...!!

Παρασκευή Παρίσση...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΟΚΑ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ