ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΙΔΑΚΟΣ

Έχω τη χαρά να φιλοξενώ στο Love Book Diary έναν αναγνώστη με χιούμορ, αρκετά ευγενικό άτομο που του αρέσει το διάβασμα  και όπως λέω χαρακτηριστικά έναν αναγνώστη με άποψη, αλλά πάνω από όλα ειλικρινή.

Σήμερα θα γνωρίσουμε τον Θανάση Γιδάκο.

ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΙΔΑΚΟΣ



Καλώς ήρθες στο Love book Diary

Πριν ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας πες μας δυο λόγια για εσένα για να σε μάθουν οι αναγνώστες του Love Book Diary.

Γεια σας και ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία στο Love Book Diary.

Είμαι ο Θανάσης Γιδάκος, είμαι 42 ετών , είμαι παντρεμένος με μια υπέροχη γυναίκα που με στηρίζει πάντα σε ότι κάνω (θα διαβάσει αυτά που γράφω) έχω 3 παιδιά , ένα σκυλί και ένα γατί. Είμαι από την περήφανη και αδούλωτη Μάνη, αλλά ζω στην Αθήνα, είμαι πτυχιούχος θερμό-υδραυλικών εγκαταστάσεων και δουλεύω στον Δήμο Αθηναίων!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:    Τι είναι η ανάγνωση και το βιβλίο για το Θανάση ;

Το να διαβάζω ένα βιβλίο είναι για εμένα ένας τρόπος διαφυγής από τα προβλήματα και τις σκοτούρες της καθημερινότητας, είναι η ξεκούραση μου, το ταξίδι μου σε άλλους τόπους άλλες εποχές, αλλά πάνω απ' ολα είναι αυτό που με κάνει χαρούμενο!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πότε ξεκίνησε το λογοτεχνικό σου ταξίδι? Ποιο ήταν το βιβλίο που σε έκανε να αγαπήσεις το διάβασμα;

Η αλήθεια είναι ότι δεν διάβαζα λογοτεχνικά βιβλία , το πιο βαρύ που είχα διαβάσει ήταν το Σούπερ Κατερίνα της αδερφής μου... έβλεπα τη γυναίκα μου να διαβάζει και της έλεγα πως μπορείς και με κορόιδευε, οπότε το ταξίδι μου στον κόσμο του βιβλίου ξεκίνησε πολύ αργά!!!!
 Πριν 7 χρόνια , ναι τόσο αργά, τότε έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο του Λευτέρη Καπώνη το Πόρτο Λεόνε , χάθηκα μέσα στις σελίδες του, έγινα ένα μαζί του, νόμιζα ότι οι ήρωες ήταν τα δικά μου φιλαράκια, έπιασα τον εαυτό μου μέσα στο τρένο την ώρα που το διάβαζα να κλαίει... αυτό ήταν.. από τότε είπα Θανάση τόσα χρόνια είδες τι χάνεις....;

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Κατά τη διάρκεια των σχολικών σου χρόνων, διάβαζες εξωσχολικά βιβλία ή δεν υπήρχε ελεύθερος χρόνος για αυτό;

Ναιιιιι!!!! Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου ότι έπαιρνα τη σειρά Τα Πέντε Λαγωνικά και οι Μυστικοί 7 του ENID BLYTON, μάλλον από τότε μου άρεσε η αστυνομική λογοτεχνία...

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα ήθελα να μου πεις τι ποσοστό πιστεύεις ότι αντιπροσωπεύει το γυναικείο αναγνωστικό κοινό και τι το αντρικό, χωρίς να στηρίζεσαι σε έρευνες , εσύ ότι νιώθεις και γιατί;

Κοίτα αν πάρω σαν βάση από τις βιβλιομάδες θα σου πω ότι το 90% είναι γυναίκες, αλλά πιστεύω πως είναι πιο μεγάλο από 10% το ποσοστό των αντρών που διαβάζουν, απλά είναι πιο δύσκολο να βρεις άντρες στο δρόμο, σε καφέ, σε τρένο που θα κρατάνε ένα βιβλίο, πιστεύω πως οι περισσότεροι τα έχουν στα κομοδίνα τους....

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Διαβάζει ένας άντρας και μία γυναίκα το ίδιο βιβλίο , θεωρείς ότι το αντιλαμβάνονται το ίδιο ή το βλέπουνε τελείως διαφορετικά? Και οι δύο έχουν την ίδια ηλικία και το ίδιο αναγνωστικό επίπεδο.

Όχι με τίποτα , εξάλλου σε τι βλέπει ένας άντρας με μια γυναίκα τα πράγματα με την ίδια οπτική γωνιά, τι αντιλαμβάνονται το ίδιο; όχι μόνο σε ένα βιβλίο, σε όλα, αλλιώς θα τα δει ένας άντρας αλλιώς μια γυναίκα, π.χ. ένας άντρας θα πατήσει καρδούλα σε ένα σχόλιο στο facebook μιας γυναίκας και αυτή θα πει μου πάτησε απλά τέλειο, όταν μια γυναίκα θα πατήσει καρδούλα σε ένα σχόλιο μια φωτογραφία ενός άντρα , εκείνος θα πάει στο φίλο του και θα του πει.... μ@λ@κ@ με γουστάρει το μωρό. 
Παρόλα αυτά πιο πολύ πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο αν είσαι άντρας ή γυναίκα αλλά με το τι ευαισθησίες έχεις σαν άνθρωπος!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν διαβάζεις ένα βιβλίο επηρεάζεσαι αν γνωρίζεις τον συγγραφέα ή δεν σε αγγίζει καθόλου αυτό και προχωράς στην ανάγνωση;

Κακά τα ψέματα πάντα όταν είναι να διαλέξω ένα βιβλίο έχω στο μυαλό το όνομα του συγγραφέα και το παίρνω πολύ πιο άνετα χωρίς να διαβάσω καν το οπισθόφυλλο, έτσι έχω πέσει πάνω σε πολλές πατάτες, ναι θα το πω έτσι χοντρά πατάτες που με έχει παρασύρει περισσότερο το μάρκετινγκ, γιατί και οι συγγραφείς άνθρωποι είναι και όπως όλοι μας έχουν και αυτοί τις άσχημες στιγμές τους. 
Έχω μάθει μέσα σε αυτά τα λίγα χρόνια που διαβάζω συστηματικά και με πάθος πως όλοι αξίζουν μια ευκαιρία και πλέον δίνω πολύ βάση σε νέους συγγραφείς, τα νέα παιδιά έχουν ανεβάσει πολύ το επίπεδο της Ελληνικής λογοτεχνίας που πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους ξένους και αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο.
 Ένα από αυτά τα παιδιά που την ξεχώρισα από το πρώτο βιβλίο δικό της που διάβασα, με εκπληκτική γραφή για τα δικά μου αναγνωστικά θέλω είναι η Ειρήνη Βαρδάκη ,όποιος δεν έχει γνωρίσει ακόμα τη γραφή της πρέπει να το κάνει γρήγορα... το ελληνικό ψυχολογικό θρίλερ έχει βρει πλέον τον άνθρωπό του!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πρόσφατα δημιούργησες την ομάδα Ανοιχτό βιβλίο  και σου εύχομαι καλή επιτυχία. Θα ήθελα να πας πεις για αυτήν την προσπάθεια σου , με ποιους είσαι , τι προσδοκίες έχεις;

Παρασκευή μου σ'ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!! Ναι αυτή την ομάδα την έφτιαξα εδώ και 10 μέρες, δεν την έχουν μάθει πολλοί ακόμα, αλλά σιγά σιγά θα γίνει και αυτό. Από την πρώτη μέρα φίλες και φίλοι με στήριξαν και κάθε μέρα μου δείχνουν την αγάπη τους και πραγματικά δεν ξέρω πως να τους ευχαριστήσω, ένα από αυτά τα άτομα είσαι και εσύ και το εκτιμώ πολύ να το ξέρεις!!! Σε αυτή μου την προσπάθεια βρήκα συμπαράσταση και της έκανα πρόταση να γίνει διαχειρίστρια την πολύ καλή μου φίλη Άννα Κριτσωτάκη, αυτή τη γλυκιά (όπου θέλει αυτή) Κρητικοπούλα που έχει αποδειχθεί πραγματικό φιλαράκι και με στηρίζει σε ότι κάνω!!! 
Οι προσδοκίες .... μέσα σε αυτές τις ομάδες έχω γνωρίσει πολύ αξιόλογα άτομα, έτσι λοιπόν μέσα από τη δική μου ομάδα θέλω απάνω από όλα να γίνουμε μια μεγάλη παρέα που θα περνάμε όμορφα με αυτό που αγαπάμε περισσότερο.... το βιβλίο. Για εμένα όλη αυτή η καθημερινή επικοινωνία με τους φίλους μας είναι η ψυχοθεραπεία μου, έτσι θέλω να είναι η παρέα μας για όλους!!!

ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ


ΕΡΩΤΗΣΗ: Δραστηριοποίησε σε κάτι άλλο στον χώρο του βιβλίου? Θέλεις να κάνεις κάποια πράγματα αλλά δεν σου έχει δοθεί η ευκαιρία ακόμη;

Μαζί με τη γυναίκα μου Νανά Τζεντιλασβίλι και την Άννα Κριτσωτάκη έχουμε άλλη μια ομάδα, το αδερφάκι του Ανοιχτού Βιβλίου, λίγο διαφορετική την DARK MIND. εκεί ανεβάζουμε βιβλία , ταινίες , μουσική άρθρα που έχουν να κάνουν με μεταφυσικά, με τρόμο , κατάρες, μύθους και όλα αυτά τα όμορφα πράγματα, κάνουμε διάφορα παιχνίδια ,κληρώσεις γενικά περνάμε πολύ καλά, εκεί βέβαια η ψυχή της ομάδας που την κρατάει σχεδόν μόνη της είναι το ντόπερμαν όπως την φωνάζω , η Άννα Κριτσωτακη , ελάτε και εκεί να γνωρίσετε την Darko-παρέα μας. 
Το κρυφό μου όνειρο βέβαια είναι να γράψω ένα βιβλίο , ζηλεύω πολύ με την καλή έννοια όλους όσους μπορούν να το κάνουν, έχω πολλές ιδέες αλλά αυτό δεν αρκεί, θέλει ταλέντο για να μπορείς τις ιδέες σου να της βγάλεις στο χαρτί...

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θανάση ποιο είναι το μυστικό μιας επιτυχημένης συνεργασίας ? Πρέπει να υπάρχει σεβασμός, κοινή πορεία, ίδιες σκέψεις πάνω στο αντικείμενο;

Χα χα χα χα , πάτησες πάνω σε νάρκη.... επειδή είμαι πολύ πικραμένος αλλά και νευριασμένος από ανθρώπους που τους θεωρούσα δικούς μου και ήμουν πάντα εκεί να τους στηρίζω όσο μπορούσα όταν το είχαν ανάγκη, ακόμα και να βρεθώ σε κόντρα με άλλους που αγαπάω, αλλά αυτοί αποδείχθηκαν ψεύτικοι, παρτάκηδες και υποκριτές , με έβγαλαν από τη ζωή τους χωρίς μια εξήγηση και έβγαζαν ψεύτικες ανακοινώσεις με το όνομα μου και της γυναίκας μου ( που δεν άμα ήθελα το πήγαινα αλλού), αλλά εγώ έχω μάθει να φοράω παντελόνια, θα σου απαντήσω χωρίς καμία αμφιβολία ότι πάνω απ'ολα είναι ο σεβασμός απέναντι στον συνεργάτη σου και να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου ακόμα και όταν αυτές δεν ταιριάζουν, μόνο έτσι θα βρεθεί η χρυσή τομή!!!! Πρέπει να είσαι ντόμπρος και αληθινός με αυτόν που συνεργάζεσαι!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Υπάρχουν τόσες ομάδες , σελίδες, σαιτ για τα βιβλία τι είναι αυτό που πιστεύεις ότι θα κάνει κάποιον να ξεχωρίσει;

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό, έχουν φτιαχτεί πάρα πολλές ομάδες βιβλίων και ο κόσμος έχει μπερδευτεί, αυτό ήταν μια σκέψη να μη ξανακάνω άλλη ομάδα βιβλίου, δεν ήθελα όμως να είμαι σε ομάδες που βγάζουν ανακοινώσεις όλη την ώρα και μαλώνουν τον κόσμο, όχι το ένα , όχι το άλλο, που δεν σέβονται τα μέλη και τους συγγραφείς. Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά, μια ομάδα βιβλίου έχετε, έχουμε, όχι τη βιβλιοθήκη του κράτους, δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα μέσα από τις ομάδες.... εκτός αν κερδίζουν και εγώ ζω στον δικό μου κόσμο.... ίσα ίσα εγώ βάζω και από την τσέπη μου για να κάνω τις αποστολές των βιβλίων και των δώρων από τις κληρώσεις. 
Αυτό που κερδίζω εγώ μέσα από την ομάδα μου είναι όπως είπα και πιο πάνω ότι έχω γνωρίσει μέσα σε αυτές πολύ αξιόλογους ανθρώπους, δοτικούς με μεγάλη καρδιά, όπως και το να έρχομαι πολύ κοντά με συγγραφείς!!! Στην ομάδα μου Ανοιχτό Βιβλίο δεν με νοιάζει αν θα είμαστε 600, 2.000 ή 20.000 μέλη , θέλω όμως όσοι είμαστε να περνάμε πάνω απ'ολα καλά και να μοιραζόμαστε τις απόψεις μας για τα βιβλία, δεν θα δεχτώ μέσα κανένας να προσβάλει κανέναν...

ΕΡΩΤΗΣΗ:   Διαβάζεις κριτικές βιβλίων? Αν ναι ποια κριτική θεωρείς επιτυχημένη;

Κριτικές βιβλίων..... Nαι σχεδόν πάντα διαβάζω, αλλά είμαι αντίθετος με αυτή τη λέξη από εμάς τους απλούς αναγνώστες, κριτικές μπορούν να κάνουν μόνο οι κριτικοί βιβλίων που είναι η δουλειά τους αυτή, ποιος είμαι εγώ για να κάνω κριτική σε ένα βιβλίο...; εγώ αυτό που θα πω θα είναι η δική μου άποψη πάνω σε αυτό που διάβασα, θα πω αυτό που εισέπραξα, αυτό που ένοιωσα και τα συναισθήματα που μου έβγαλε το εκάστοτε βιβλίο. Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή , έτσι και το βιβλίο είναι θέμα γούστου, δεν μπορεί να μας αρέσει σε όλους το ίδιο, δεν μπορεί να μας αγγίξει η κάθε γραφή το ίδιο όλους... είναι το τι ψάχνει να βρει και τι ζητάει ο καθένας από εμάς από ένα βιβλίο που θα διαβάσει. 
Οπότε για εμένα μια πετυχημένη *άποψη* είναι όταν θα πεις αυτό που σου έβγαλε το βιβλίο που διάβασες, είτε σου άρεσε, είτε όχι πάνω απ'όλα με σεβασμό για τους αναγνώστες, που θα έχουν την αντίθετη άποψη με εσένα και πολύ περισσότερο απέναντι στον συγγραφέα που αυτός ο άνθρωπος έδωσε όλο του το είναι, όλη του την ψυχή για αυτό.

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Σου έχει τύχει να έχεις στην ομάδα σου ή σε κάποια άλλη ομάδα να δεις άτομα που προσβάλλουν τους άλλους για τις αναγνωστικές τους προτιμήσεις ή απόψεις τους. Πως σου φαίνεται και πως αντιδράς σε αυτό;

Είναι αυτό που σιχαίνομαι να βλέπω να γίνεται στις ομάδες βιβλίων, υποτίθεται ότι εμείς που διαβάζουμε βιβλία γυμνάζουμε το μυαλό μας, πολλές φορές μάλλον γυμνάζουμε τη γλώσσα μας και τη βουτάμε στην κακία και στη χολή... Έχω δεχτεί και εγώ επίθεση για μια εικόνα που ανέβασα και με αποκάλεσαν μισογύνη.... εμένα μισογύνη... χα χα χα που αγαπάω και σέβομαι τη γυναίκα και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτές... κανένας άντρας δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτές ... για εσάς τα κάνουμε όλα εξάλλου!!!! Αν τύχει κάτι τέτοιο στην δική μου ομάδα θα γίνει παρατήρηση στο άτομο που το έκανε, μια, δυο φορές στην τρίτη το άτομο αυτό θα το απομακρύνουμε από την παρέα μας!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος Λογοτεχνίας και γιατί? Θα ήθελες να μας προτείνεις ένα βιβλίο για να το διαβάσουμε;

Το αγαπημένο μου είδος είναι η αστυνομική λογοτεχνία που έχει μέσα μεταφυσικά στοιχεία και μυστηρίου, τρόμου και τα βιβλία που παίζουν με το μυαλό σου... Τώρα για βιβλίο είναι πάρα πολλά που θα ήθελα να προτείνω, όμως αν δεν έχετε ξεκινήσει να διαβάζετε τη σειρά του CHRIS CARTER από τις εκδόσεις BELL (όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι τους έχω μια αδυναμία) να το κάνουν γρήγορα γιατί όλα αυτά που είπα ότι μου αρέσουν σε ένα βιβλίο , αυτά το έχουν... Μιλάμε για λατρεία τώρα....

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα σου ομολογήσω ότι την πρώτη φορά που σε παρατήρησα και μου έκανες εντύπωση ήταν, όταν διάβασες βιβλία της Δημουλίδου. Μόνο την συγκεκριμένη συγγραφέα έχεις διαβάσει ή σου αρέσει και αυτό το είδος ;

Όταν διάβασα βιβλία της Δημουλίδου.... Έχω όλα τα βιβλία της Χρυσηίδας. Μετά το πρώτο βιβλίο που διάβασα του Λευτέρη Καπώνη, το επόμενο ήταν το Κελάρι Της Ντροπής, αυτό ήταν.... μέσα από αυτό το βιβλίο έβγαλα όσα συναισθήματα διαθέτει ο άνθρωπος, ένα βιβλίο που πολλοί λένε ότι είναι πολύ σκληρό, γιατί και η ζωή η ίδια δεν είναι πολύ σκληρή, γιατί να στρουθοκαμηλίζουμε λοιπόν μπροστά στα προβλήματα της ζωής; 
Θα πω πράγματα τώρα που θα πειράξουν κάποιους... η Χρυσηίδα έχει φάει τόσο μπούλινγκ σε αυτό το χώρο όσο κανένας άλλος Έλληνας συγγραφέας και χωρίς λόγο, δεν σου αρέσει φίλε μου ένας συγγραφέας... προσπερνάς δεν βγαίνεις δημόσια να κράζεις και τον ίδιο, αλλά και τους αναγνώστες του, που τον κράζεις χωρίς να τον ξέρεις , χωρίς να ξέρεις τι έχει περάσει ο καθένας στη ζωή του. Η Χρυσηίδα έχει κάτι που είναι πολύ κακό για αυτούς... δεν γλύφει κανέναν, είναι ντόμπρα και δεν φοβάται να βγει και να πει αυτό που θέλει και πιστεύει και αυτό που έχει μέσα της. Δεν θα αγαπήσει εύκολα, γιατί πλέον ξέρει τι γίνεται εκεί έξω... όταν όμως σε αγαπήσει εκεί θα δεις το πόσο γλυκός άνθρωπος είναι. Πώς λοιπόν να μην αγαπάω αυτή τη γυναίκα, έχουμε μάθει αυτούς που φωνάζουν για να μας ανοίξουν τα μάτια και λένε την αλήθεια να τους αποκαλούμε τρελούς και παράξενους. Τη Χρυσηίδα την αγαπάω και τη θαυμάζω για όλα αυτά λοιπόν και ξέρω ότι με αγαπάει και αυτή και είμαι πολύ περήφανος που είμαι φίλος της και για όσους δεν το ξέρουν συν-διαχειριστής στην προσωπική της ομάδα... Δεν μπορώ λοιπόν να σου πω ότι μου αρέσει και αυτό το είδος, γιατί πολύ απλά τα βιβλία της δεν έχουν είδος, το καθένα είναι διαφορετικό και μοναδικό.

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Σε τι δίνεις σημασία σε ένα βιβλίο? Στην υπόθεση, στην γραφή, στην έκδοση για να πεις ότι σου άρεσε;

Το πρώτο που μου τραβάει την προσοχή πάντα είναι το εξώφυλλο, από εκεί και μετά ο τίτλος , το παίρνω στα χέρια μου διαβάζω το οπισθόφυλλο , έτσι διαλέγω ένα βιβλίο, από εκεί και μετά η γραφή παίζει για εμένα μεγάλο ρόλο, με ενοχλεί να διαβάζω πολλά ονόματα, με κουράζει, τα οποία τις περισσότερες φορές δεν παίζουν κανένα ρόλο, απλά τα βάζουν έτσι για να κάνουν μπούγιο και να γεμίσουν περισσότερες σελίδες. Θέλω η πλοκή του βιβλίου να είναι σχετικά γρήγορη με ολοκληρωμένους χαρακτήρες , με κουράζει να διαβάζω πολλές άσκοπες λεπτομέρειες π.χ. το τραπεζάκι του σαλονιού από τι ξύλο είναι φτιαγμένο , ποιος το έφτιαξε και τι λούστρο του έχει περάσει, προτιμώ να διαβάσω ένα βιβλίο με 300 σελ. που να με έχει στην τσίτα και να μη μπορώ να πάρω ανάσα με τις ανατροπές και την πλοκή του από ένα βιβλίο 600 σελ. που θα έχει μια κοιλιά μεγαλύτερη από τη δικιά μου....

ΕΡΩΤΗΣΗ: Στο Facebook παίρνουμε συνέχεια πληροφορίες για βιβλία και πολλές φορές αναρωτιέμαι αν η εικόνα είναι πιο έντονη από το ίδιο το βιβλίο. Τι θέλω να πω, βλέπουμε αλλά στην πραγματικότητα απλά κοιτάμε χωρίς να διαβάζουμε…. Ποια είναι η άποψη σου;

Στο facebook δεχόμαστε βομβαρδισμό από νέα βιβλία ακόμα και παλιά , αν μπορούσα θα ήθελα να τα έπαιρνα όλα και να τα διάβαζα... αλλά πολλά τα αδιάβαστα ρε παιδί μου είμαι σίγουρος πως σχεδόν όλοι είναι στη ίδια φάση με εμένα, όμως κάποια μου τραβάνε περισσότερο την προσοχή και ενδιαφέρομαι να μάθω πιο πολλά από φίλους που τα έχουν διαβάσει και έχουμε πάνω κάτω τα ίδια γούστα, ξέρω όμως και άτομα που μπαίνουν και κοιτάνε απλά, γιατί έτσι περνάνε το χρόνο τους, γιατί έτσι τους αρέσει, όπως εγώ για παράδειγμα μπαίνω και κοιτάζω αγγελίες για ενοικιάσεις σπιτιών και δεν θέλω να αλλάξω σπίτι, έτσι γιατί μου αρέσει όλο αυτό, το ίδιο πιστεύω γίνεται και με τα βιβλία.

ΕΡΩΤΗΣΗ:  Σου έχει τύχει περίοδος που δεν μπορούσες να διαβάσεις με τίποτα και τι έκανες για αυτό;

Αν μου έχει τύχει λέειιιιι.....; Αρκετές φορές, ανοίγω το βιβλίο και δεν μπορώ να διαβάσω ούτε 10 σελίδες, εκεί δεν μπορείς να κάνεις και κάτι, γιατί και να πιεστείς να το διαβάσεις στο τέλος θα έχεις μια λάθος άποψη για το βιβλίο.... το αφήνεις να περάσει μόνο του και όταν φύγει αυτό εγώ προσωπικά παίρνω φόρα και τα διαβάζω όλα μαζί... απλά τώρα με τις ομάδες δεν έχω τον ίδιο χρόνο να διαβάζω όπως παλιά, γιατί πρέπει να απαντήσω σε όλους, πρέπει να τους πω μια καλημέρα, γιατί όταν ο άλλος σε τιμάει με το να σου γράψει κάτω από μια ανάρτησή σου ,έτσι και εσύ οφείλεις τουλάχιστον να πεις μια καλημέρα!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες του love book diary για να απολαμβάνουν το αναγνωστικό τους ταξίδι;



 Παιδιά πάντα με τη γνώμη τη δική μου, να παίρνετε βιβλία αυτά που σας κάνουν εσάς να νιώθετε όμορφα και να σας ταξιδεύουν , μην επηρεάζεστε από το τι διαβάζει ο κόσμος γύρω σας , το βιβλίο είναι η ευχαρίστηση μας , η χαλάρωση μας , οπότε να διαλέγετε αυτό που θα σας τα δίνει αυτά, όταν ανοίγετε το βιβλίο αφήστε στην άκρη, σκέψεις και προβλήματα και χαθείτε μέσα από τις σελίδες του στο ταξίδι που σας χαρίζει...

Σε ευχαριστώ θερμά για την συζήτηση μας.

Παρασκευή μου εγώ σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και θέλω να σου πω ότι αυτό που κάνεις είναι κάτι διαφορετικό και πάρα πολύ όμορφο... Μπράβο σου και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου πάντα τα καλύτερα!!!!

Εύχομαι να απολαύσετε και εσείς την συζήτησή μας , όπως εμείς.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Παρασκευή Παρίσση





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ