ΒΑΣΩ ΠΑΡΑΜΠΑΤΗ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο LOVE BOOK DIARY την πιο γλυκιά ύπαρξη, μια φανατική αναγνώστρια με άποψη.

Αγαπημένοι μου φίλοι σήμερα θα γνωρίσουμε την Βάσω Παραμπάτη.

ΒΑΣΩ ΠΑΡΑΜΠΑΤΗ

Βάσω μου πριν ξεκινήσουμε την συνέντευξη θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια για σένα, για να σε μάθουν οι αναγνώστες.


 ΑΠ: Ονομάζομαι Βάσω Παραμπάτη, μένω στον Ορχομενό Βοιωτίας  είμαι 47 ετών και είμαι μητέρα 2 παιδιών.


ΕΡ: Αγαπητή μου Βάσω είσαι φανατική αναγνώστρια και με ενδιαφέρει η άποψη σου, θέλω να μου πεις τι θέλουν οι αναγνώστες από ένα βιβλίο? Τι αποζητούν από το αναγνωστικό τους ταξίδι?



ΑΠ: Τι θέλουν οι αναγνώστες....θα σου πω τι αναζητώ εγώ από ένα βιβλίο: θέλω να έχει δεμένη ιστορία , πλοκή, αγωνία , ανατροπές και να κρατάει το ενδιαφέρον μου,να μην με κάνει να βαριέμαι...

ΕΡ: Αν ήσουν υπεύθυνος σε ένα εκδοτικό οίκο, τι πιστεύεις ότι θα άλλαζες στις εκδόσεις?

ΑΠ: Θα έβαζα περισσότερα είδη λογοτεχνίας για να καλύψω όλα τα αναγνωστικά γούστα.

ΕΡ: Είσαι από τα άτομα που αγαπούν την ρομαντική λογοτεχνία, διαβάζεις πολύ αυτό το είδος ,θέλω να μου πεις γιατί σου αρέσει τόσο πολύ?



ΑΠ:  Όντας ρομαντική ψυχή μου αρέσει να διαβάσω όμορφες ιστορίες αγάπης, γιατί με ταξιδεύουν, είτε σε τωρινές, είτε σε παλιότερες εποχές και με γεμίζουν όμορφα συναισθήματα.


ΕΡ: Πιστεύεις ότι τα βιβλία που κυκλοφορούν στην ρομαντική λογοτεχνία απευθύνονται σε όλους τους αναγνώστες ή σε συγκεκριμένο κοινό?

ΑΠ: Νομίζω ότι μπορούν να τα διαβάσουν οι περισσότεροι, δεν περιορίζει το κοινό μόνο στους λάτρεις του συγκεκριμένου είδους.

ΕΡ: Ποια άλλα είδη λογοτεχνίας σου αρέσουν και γιατί?


ΑΠ: Διαβάζω σχεδόν όλα τα είδη, γιατί μου αρέσουν οι εναλλαγές των συναισθημάτων και δεν με κάνει να βαριέμαι....
Αγαπώ τα κοινωνικά,τα φαντασίας αλλά και τα αστυνομικά.

ΕΡ: Αν σου αρέσει ένας συγγραφέας τον ακολουθείς ,όπως όλοι μας, στην περίπτωση όμως που δεν σου αρέσει ένα βιβλίο του, τι κάνεις? Θα του δώσεις άλλη μία φορά ευκαιρία?


ΑΠ: Είμαι άνθρωπος που ναι ακολουθώ κάποιους αγαπημένους συγγραφείς, γιατί αγαπώ την γραφή τους και σε περίπτωση που κάποιος με απογοήτευε, εννοείται ότι θα έδινα δεύτερη ευκαιρία, νομίζω πως ο καθένας το δικαιούται.

ΔΙΑΒΑΣΕ....ΘΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ

ΕΡ: Βάσω μου είσαι στις περισσότερες βιβλιομάδες του Facebook, θέλω να μου πεις τι σου αρέσει και τι όχι?



ΑΠ: Ναι είμαι στις περισσότερες βιβλίο-ομάδες, γιατί μου δίνουν την δυνατότητα να ενημερώνομαι και να ανακαλύπτω νέους συγγραφείς που διαφορετικά δεν θα γνώριζα.


ΕΡ: Γράφεις απόψεις για τα βιβλία που διαβάζεις και χαίρομαι πολύ για αυτό. Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να γράψεις αρνητική κριτική για Έλληνα συγγραφέα?


ΑΠ:  Δύσκολα.... Νομίζω ότι αρκετοί δυσκολεύονται να ακούσουν ή να δεχτούν μία αρνητική κριτική, οπότε δεν ξέρω αν θα το έκανα..
Είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσει να ακυρώνω την προσπάθεια και τον κόπο του άλλου οπότε μάλλον όχι.

ΕΡ: Παρακολουθείς τις κριτικές των άλλων αναγνωστών? Διαβάζεις κάποιον συγκεκριμένο άτομο?

ΑΠ: Εννοείται πως παρακολουθώ, αλλά θα δώσω βαρύτητα σε αυτούς που ταιριάζουν τα αναγνωστικά μας γούστα.

Συγκεκριμένα της Ελισάβετ Κόλλια και της Θεώνης Κωνσταντοπούλου.


ΕΡ: Η μισή Ελλάδα τραγουδάει και η άλλη μισή γράφει βιβλία, ποια είναι η άποψη σου για αυτό? Είναι στην κουλτούρα μας ?

ΑΠ: Ναι νομίζω ότι ταιριάζει, όσο αφορά την μουσική, είμαστε ένας λαός που αγαπάει την διασκέδαση.Και στη συγγραφή βιβλίων υπάρχει υπόβαθρο από παλιότερα , οπότε ναι.


ΕΡ: Αν πρέπει να διαλέξεις ένα βιβλίο για να προτείνεις στους αναγνώστες ποιο θα ήταν αυτό και γιατί?

ΑΠ: Θα σου πω ένα βιβλίο που διάβασα σχετικά πρόσφατα και με συγκίνησε βαθύτατα,το"Μία νύχτα ακόμα"του Κώστα Κρομμύδα. Είναι ένα βιβλίο που παρόλο που είναι στενάχωρο, περνάει όμορφα συναισθήματα και το αισιόδοξο μήνυμα της ελπίδας για την ζωή.


ΕΡ: Πόσα βιβλία έχεις διαβάσει το 2019? Ποιο ήταν το αγαπημένο σου?

ΑΠ: Έχω διαβάσει συνολικά 97 βιβλία, αυτό που θα πρότεινα και είναι αγαπημένο μου ,είναι η διλογία της Μαρίας Στεφάνου ΝΟΕΛΙΑ , ένα παραμύθι για μεγάλους που σε ταξιδεύει σε αλλοτινές εποχές και σε γεμίζει όμορφα συναισθήματα.


ΕΡ: Προτιμάς να αγοράζεις βιβλία από το βιβλιοπωλείο ή από το internet και γιατί?


ΑΠ: Τα κάνω και τα δύο: Αφενός θέλω να ενισχύω το βιβλιοπωλείο της  γειτονιάς μου και αφετέρου αγοράζω και από το ίντερνετ, αφού εκεί βρίσκω καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποικιλία βιβλίων
.
ΕΡ: Πιστεύεις ότι οι αναγνώστες στην Ελλάδα αυξάνονται ή είναι ένα περιορισμένο κοινό?

ΑΠ:  Νομίζω ότι τώρα τελευταία έχει αυξηθεί η αναγνωστική μερίδα του κοινού, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα.


ΕΡ:  Αν είχες απέναντι σου ένα άτομο που δεν έχει διαβάσει ποτέ του βιβλίο ,τι θα του έλεγες για να του δώσεις το ερέθισμα να ξεκινήσει?


 ΑΠ: Διάβασε ,θα σε ταξιδέψει και θα σε γεμίσει όμορφες εικόνες και συναισθήματα, αξίζει!

Σε ευχαριστώ θερμά Βάσω μου, για την συνέντευξή που μου παραχώρησες και σου εύχομαι όμορφα αναγνωστικά ταξίδια!

Και εγώ σε ευχαριστώ Παρασκευή πολύ!

Εύχομαι να απολαύσετε την όμορφη συζήτηση που είχαμε με την Βάσω !!!

Σας φιλώ!!

Παρασκευή!



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ