ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ

Κάποια στιγμή στη ζωής της η γυναίκα κουράζεται να νιώθει συνεχώς ντροπιασμένη. Έπειτα από αυτό είναι ελεύθερη να γίνει αυτό που πραγματικά είναι.

ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Όταν ξεκίνησα να διαβάζω Τα κορίτσια της Νέας Υόρκης θεώρησα, ότι έχω ένα ανάλαφρο βιβλίο στα χέρια μου, που θα με χαλαρώσει, θα μου κρατήσει συντροφιά τις νύχτες και θα περάσω όμορφα. Όμως είμαι μία γυναίκα, με αγαπημένες φίλες που πάντα ακούω τα προβλήματα τους, έτσι και εδώ ένιωσα να έχω ΦΙΛΗ μου την Βίβιαν και να γίνομαι μάρτυρας στην ζωή της! Όλο το βιβλίο είναι μία εξιστόρηση του βίου της Βίβιαν, η οποία είναι τώρα γιαγιά και περιγράφει με χιουμοριστικό τρόπο, με δραματικό, με μεγάλη σοφία για τον έρωτα, την ελευθέρια , την ανεξαρτησία και την αναζήτηση της προσωπικής ευτυχίας. Μπορώ να σας πω ότι μου άρεσε πολύ το βιβλίο, γιατί με διασκέδασε και η χρονική στιγμή που το διάβασα, ήταν η πιο κατάλληλη ύστερα από πιο βαριά βιβλία και σίγουρα …..ήταν κάτι το διαφορετικό.

Το βιβλίο θα διαβαστεί διαφορετικά από ένα εικοσάχρονο κορίτσι, από μία πιο ώριμη γυναίκα, από έναν άντρα…. αλλά πιστεύω θα κρατήσει εξίσου όμορφη συντροφιά σε όλους. Η γραφή του βιβλίου είναι κινηματογραφική, διασκεδαστική, καυστική, γρήγορη με έξυπνες αντιδράσεις. Σκιαγραφείται μία ολόκληρη εποχή της Νέας Υόρκης του 1940, μέσα από ζωηρούς και έντονους χαρακτήρες. Ποτό, φλερτ, λογομαχίες, διασκέδαση, σόουγκερλς, ηθοποιοί, ρούχα εποχής, καπέλα, παπούτσια, θέατρα και διαφθορά περιγράφονται στο μεγαλείο τους. Γυναίκες ανεξάρτητες, αντισυμβατικές νεαρές που σπαταλούν τα νιάτα τους για την διασκέδαση, την λάμψη, μέσα σε έναν κόσμο ενηλίκων που συμπεριφέρονται σαν παιδιά!  

Στον Έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται!!!!!

Γέλασα πάρα πολύ από την πρώτη ερωτική σκηνή.. της Βίβιαν …μόνο οι σκέψεις που έκανε πάνω στην πράξη θα σου φτιάξουν την διάθεση! Η Βίβιαν μπορεί να είναι μία αδαής, νεαρή, πλούσια, κακομαθημένη που θα κάνει τραγικά λάθη, τα οποία πιστέψτε με δεν διορθώνονται ποτέ ή δεν μπορούν να αποκατασταθούν, αλλά θα μάθει, θα γίνει πιο δυνατή , δημιουργική, και θα πιάσει την ζωή από τα μαλλιά! Την Βίβιαν την κατάλαβα, την συγχώρησα και κάποια στιγμή την ζήλεψα γιατί ήξερε πραγματικά τι ήθελε …έτσι απλά… ήταν αυτή και σε όποιον αρέσει! Θα ήθελα να την έχω φίλη μου , με κέρδισε για αυτό αγάπησα και το βιβλίο.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Είναι ένα βιβλίο που περιγράφει την σεξουαλική επανάσταση της γυναίκας, τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, τον φεμινισμό, και τις μονογονεικές οικογένειες! Όλοι παίζουν με γενναιότητα το παιχνίδι της ζωής …ή … η ζωή τους κάνει πιόνια? Θα το διαβάσετε και θα μου πείτε! 

Η συμβουλή που σας δίνω και την έχω πάρει από την Βίβιαν είναι: να κάνετε διαλείμματα ανάμεσα στις καταστροφές και αν θέλετε να απολαμβάνετε το σεξ, τότε πρέπει να έχετε έναν τρυφερό εραστή, χρόνο και υπομονή!

Το βιβλίο κυκλοφόρησε στην Αμερική το καλοκαίρι του 2019 και βρέθηκε αμέσως στην κορυφή της λίστας με τα ευπώλητα βιβλία των New York Times.Τα κορίτσια της Νέας Υόρκης θα μεταφερθούν στην μεγάλη οθόνη !! Η Warner Bros.Pictures εξασφάλισε τα δικαιώματα και φυσικά θα την δω.... γιατί έχω περιέργεια!!!

Βιβλίο: Τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ της ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ

Συγγραφέας : Ελίζαμπεθ Γκίλμπερτ

Εκδόσεις : Μίνωας

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την σελίδα του βιβλίου καθώς και τις εκδόσεις Μίνωας

Εύχομαι να το απολαύσετε όπως εγώ!

Σας φιλώ!

Παρασκευή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ