Η ΜΕΓΑΛΗ ΧΙΜΑΙΡΑ

 Η Μεγάλη Χίμαιρα είναι από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει και δεν ξέρω τι να σας πω !!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση
ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ
Η γραφή του είναι λυρική , λυρική πιο λυρική δεν γίνεται! Μου δημιούργησε τόσο έντονα συναισθήματα για ανθρώπους και για τόπους , που δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να είχα ... με έκανε να αγαπήσω ,ακόμα και το χαλίκι που περιέγραφε ο Καραγάτσης .

Η ροή του έργου δεν σε κουράζει καθόλου και η πλοκή του ,έχει όλα τα συστατικά μιας αρχαίας τραγωδίας!!Το βιβλίο αυτό είναι από τα πιο τρομερά ψυχογραφήματα που έχω διαβάσει !!

Οι δυο βασικοί άξονες του βιβλίου είναι ο έρωτας και ο θάνατος. Ο Καραγάτσης με την μαγική του πένα μπορεί να σε κάνει να θέλεις να ερωτευτείς αλλά και να κλάψεις από τον πόνο !!!

Η μαρίνα , ο Γιάννης , ο Μηνάς ,η γριά μάνα ..... έντονες προσωπικότητες με ήθη και αξίες μιας άλλης εποχής ,ζουν το προσωπικό τους δράμα και τα πάθη τους !!!

Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα και πιστεύω ότι δεν γίνεται να υπάρχει σπίτι , χωρίς βιβλίο του Καραγάτση !!

Και επειδή ο πατέρας μου ήταν θαλασσινός, Καπετάνιος, ήμουν συναισθηματικά φορτισμένη, όταν διάβαζα όλες αυτές τις περιγραφές για τα θαλασσινά ταξίδια του Καραγάτση !!!

Βιβλίο: Η Μεγάλη Χίμαιρα

Συγγραφέας : Μ. Καραγάτσης

Εκδόσεις : Εστίας

ΥΓ: Από τις πρώτες κριτικές που έγραψα το 2019 και θέλω να είστε επιεικείς !!!

Σας φιλώ!

Παρασκευή! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ