ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΜΟΥ


Παίρνω το βιβλίο Ένα πουλί στον ώμο μου,το ξεφυλλίζω, το διαβάζω πρώτα εγώ, πριν κάνω την καθιερωμένη ανάγνωση στα παιδιά μου, για να ξέρω σε τι αναφέρεται το βιβλίο και θα σας πω ότι εντυπωσιάζομαι από την εικονογράφηση , η οποία μου επιβεβαιώνει ακόμη μια φορά ,την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στα βιβλία του συγκεκριμένου εκδοτικού. 

ΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Οι εικόνες είναι πανέμορφες , ζηλεύω τον καλλιτέχνη τόσο πολύ, που ζωγραφίζει τόσο ρεαλιστικά και μαγεύει τα μεγάλα παιδιά… όπως είμαι εγώ… φανταστείτε τους μικρούς μας φίλους! Τα χρώματα στις εικόνες έχουν το επιτηδευμένο ξεθώριασμα σε σχέση με το πουλί , που είναι ένα έντονο πορτοκαλό - κίτρινο χρώμα, για να τονιστεί η διαφορά ......όταν το διαβάσετε θα καταλάβετε τι εννοώ. 

Οι εικόνες δεν είναι τυχαίες θέλω να σας πω, που σε συνδυασμό με το κείμενο ξετυλίγουν την ιστορία με τέτοιο τρόπο, που και εγώ όταν έκλεισα το βιβλίο, η πρώτη μου σκέψη ήταν…. δεν το πιστεύω με τι έξυπνο τρόπο ο συγγραφέας μιλάει για την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση των παιδιών..

Ξέρετε υπάρχουν παιδιά που δεν πιστεύουν στον εαυτό τους, ντρέπονται, δεν έχουν το θάρρος να ενταχθούν στο σύνολο. Υπάρχουν παιδιά που έχουν πολύ μεγάλη φαντασία ,πλάθουν εικόνες, αόρατους φίλους και γενικά χτίζουν ένα αόρατο τοίχο ή κόσμο, που εσωκλείει μόνο τον εαυτό τους και όποιον άλλον επιλέγουν. Το αποτέλεσμα είναι να απομονώνονται, να μην λειτουργούν φυσιολογικά, να  πνίγονται μέσα στον καλούπι αυτό που έχουν φτιάξει και να ασφυκτιούν.

Έτσι και εδώ η καλή μας φίλη που πρωταγωνιστεί στο βιβλίο έχει ένα φίλο, ένα πουλί στον ώμο της, που μιλάει και περνάνε υπέροχα! Το πουλί όμως μεγαλώνει, μεγαλώνει και γίνεται πολύ βαρύ …τόσο βαρύ που δεν μπορεί να κουνηθεί… Έχετε παρατηρήσει τέτοια παιδιά? Αν είστε εκπαιδευτικοί στο σχολείο που διδάσκετε? Αν είστε γονείς στους φίλους των παιδιών σας ή στα δικά σας παιδιά? ΣΙΓΟΥΡΑ θα ξέρετε παιδιά που έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση, ντρέπονται, νομίζουν ότι οι άλλοι τα κάνουν καλύτερα από αυτά!
ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΜΟΥ

Το βιβλίο που θα πιάσετε στα χέρια σας, είναι ένας όμορφος οδηγός, μία έξυπνη πρόταση για να χτίσετε την αυτοπεποίθηση στα παιδιά σας. Όταν ρώτησα την κόρη μου που είναι πέντε ετών, τι της έκανε εντύπωση στο παραμύθι , ξέρετε τι μου είπε? Το πουλί! ‘Όταν τι ρώτησα γιατί? Η απάντηση της ήταν …επειδή μεγαλώνει και δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί… άρα μέσα από το βιβλίο ο ενήλικας θα παίξει τον καθοριστικό παράγοντα για να εξηγήσει και να χτίσει στο παιδί την αυτοπεποίθηση!!! 

Η αυτοπεποίθηση είναι απαραίτητη για να σταθεί το παιδί απέναντι στα άλλα παιδιά, σε μία κατάσταση, σε ένα γεγονός....... και να νιώθει ότι μπορεί να τα καταφέρει…. γιατί για να επιβιώσει απαιτείται εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στις ικανότητες του. Η αυτοπεποίθηση είναι στοιχείο της προσωπικότητας και χτίζεται καθημερινά, σου δίνει θάρρος και δύναμη.
ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

Πριν γράψω την άποψη μου το διάβασα πάρα πολλές φορές και θεωρώ ότι είναι ένα ακόμα εξαιρετικό βιβλίο από την Κόκκινη κλωστή δεμένη, που απευθύνεται σε παιδιά 4+ αλλά μπορεί και σε μικρότερα , λόγω της εξαιρετικής εικονογράφησης!!! Σας το προτείνω!

Βιβλίο : Ένα πουλί στον ώμο μου

Συγγραφέας/ Εικονογράφος : Σιμπίλ Ντελακρουά

Εκδόσεις : Κόκκινη Κλωστή Δεμένη

Μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα του βιβλίου →εδώ καθώς και τον εκδοτικό → Κόκκινη Κλωστή Δεμένη

Εύχομαι να το απολαύσετε όπως εγώ!

Σας φιλώ!

Παρασκευή


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ