ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο LOVE BOOK DIARY ένα φρέσκο κορίτσι με όρεξη για ζωή, μια  αναγνώστρια με άποψη.

Αγαπημένοι μου φίλοι σήμερα θα γνωρίσουμε την Κατερίνα Σταθοπούλου.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Κατερίνα μου πριν ξεκινήσουμε την συνέντευξη, πες μας δυο λόγια για σένα, για να σε γνωρίσουν οι αναγνώστες μας!

ΑΠ: Λέγομαι Σταθοπούλου Κατερίνα,είμαι 32 χρονών,ελεύθερη,απόφοιτος υποκριτικής στη Δραματική Σχολή Μαίρης-Βογιατζή Τράγκα και πτυχιούχος κλασσικού τραγουδιού. Εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος.


ΕΡ: Κατερίνα θα ήθελα να μου πεις τι θέλουν οι αναγνώστες από ένα βιβλίο?

Σίγουρα αυτό που θέλει ο αναγνώστης από κάθε βιβλίο, είναι να είναι βατό στην περιγραφή,να τον προσελκύσει η υπόθεση του οποιοδήποτε βιβλίου, έτσι ώστε να του αφήνει είτε θετική, είτε αρνητική άποψη και φυσικά ο ίδιος ο συγγραφέας του εκάστοτε βιβλίου.

ΕΡ: Με ποια κριτήρια επιλέγεις το βιβλίο που θα αγοράσεις για να διαβάσεις?

Πρώτα απ'όλα το εξώφυλλο του κάθε βιβλίου και μετά η υπόθεση του κάθε βιβλίου, αν φυσικά είναι ενδιαφέρουσα.

ΕΡ: Παρακολουθείς τα σάιτ των εκδοτικών και αν ναι ποιο είναι το αγαπημένο σου και γιατί?

Παρακολουθώ συχνά τα σάιτ των εκδοτικών.Θα αναφέρω δύο αγαπημένα μου.Το ένα είναι οι εκδόσεις Ψυχογιός και το άλλο οι εκδόσεις Διόπτρα, διότι έχουν μεγάλη γκάμα συγγραφέων.

ΕΡ: Αν θέλεις να διαβάσεις μία κριτική για ένα βιβλίο τι επιλέγεις? Θα μπεις σε κάποιο λογοτεχνικό μπλοκ , στο facebook, στο instagram ?

Θα μπω στις διάφορες βιβλίο - ομάδες στο facebook, για να διαβάσω κάποια κριτική και αναλόγως θα πράξω.

ΕΡ: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας και γιατί?

Αγαπημένη συγγραφέας την οποία διαβάζω με χίλια είναι η Λένα Μαντά, γιατί στα βιβλία της έχει έναν αφηγηματικό,απλό και λιτό λόγο.

ΕΡ: Αν έπρεπε να διαλέξεις ένα βιβλίο για να προτείνεις στους αναγνώστες, ποιο θα ήταν και γιατί?

Θα πρότεινα σίγουρα το Μια νύχτα ακόμη του Κώστα Κρομμύδα, γιατί αυτό το βιβλίο είναι ένα μάθημα ζωής για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη ζωή τους.

ΕΡ: Είσαι σε αρκετές βιβλίο – ομάδες, τι σου αρέσει και τι όχι?

Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό που να μην μου αρέσει.Μου αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω τις απόψεις όλων των μελών και οι κληρώσεις που γίνονται.

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΑΚΟΜΑ

ΕΡ: Ποια είναι η γνώμη σου για τις τιμές των βιβλίων? Σου φαίνονται ακριβές ?

Θα έλεγα πως είναι λίγο τσουχτερές οι τιμές των βιβλίων.Θα μπορούσε το κάθε βιβλιοπωλείο ή εκδοτικός οίκος να κάνει κάποια έκπτωση σ'αυτούς που αγοράζουν συστηματικά βιβλία.

ΕΡ: Δανείζεσαι βιβλία από δανειστική βιβλιοθήκη? Ποια είναι η άποψη σου για τις βιβλιοθήκες?

Δεν έχω ποτέ πάει σε δανειστική βιβλιοθήκη.Είναι όμως καλό να υπάρχουν δανειστικές βιβλιοθήκες, γιατί εξαιτίας της οικονομικής κρίσης ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράζει βιβλία.

ΕΡ: Θα ήθελα να μου πεις για πιο λόγο διαβάζεις?

Διαβάζω για να ακονίζω το μυαλό μου και να μην σκέφτομαι αρνητικά συναισθήματα.Έτσι κι αλλιώς από μικρό παιδί διαβάζω, ακόμα και όταν τελείωσα τη δραματική σχολή, συνέχιζα να διαβάζω ασταμάτητα.

ΕΡ: Ποια ήδη λογοτεχνίας προτιμάς και γιατί?

Τα είδη λογοτεχνίας που με ιντριγκάρουν περισσότερο είναι τα αισθηματικά, γιατί διαβάζοντάς ζεις ένα παραμύθι και τα αστυνομικά, γιατί  θες να δεις ποιος είναι ο δολοφόνος.Και τα δυο είδη λογοτεχνίας μου εξάπτουν τη φαντασία.Κυρίως προτιμώ ελληνική λογοτεχνία.

ΕΡ: Έχεις κάνει θεατρικές σπουδές. Πιστεύεις ότι οι αναγνώστες πρέπει να διαβάζουν θεατρικά έργα και αν ναι, θα ήθελα να μας προτείνεις κάποια ?

Μερικές φορές πρέπει να διαβάζουμε και θεατρικά βιβλία, γιατί όπως έλεγε και η Μαρίκα Κοτοπούλη στην αγαπημένη μου ηθοποιό Έλλη Λαμπέτη "Το θέατρο είναι θρησκεία".'Έτσι είναι και το διάβασμα θεατρικών βιβλίων.
Θα προτείνω δύο θεατρικά βιβλία που μου έρχονται αυτή τη στιγμή.
Το ένα είναι οι Τρεις Αδερφές του Άντον Τσέχωφ από ξένο ρεπερτόριο και το δεύτερο είναι τα Κόκκινα Φανάρια του Βασίλη Γεωργιάδη που είχε γίνει και μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία με την αείμνηστη Τζένη Καρέζη.

ΕΡ: Έχεις απογοητευτεί από κάποιο βιβλίο? Ποιο ήταν αυτό και γιατί?

Όχι προς το παρόν δεν έχω απογοητευτεί από κάποιο βιβλίο.

ΕΡ: Τι θα ήθελες να πεις στο βιβλιόφιλο κοινό?

Θα ήθελα να ευχηθώ στο βιβλιόφιλο κοινό μιας που  σε λίγες μέρες το 2019 μας αποχαιρετά να έχει μια καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και πολύ πολύ διάβασμα!

Σε ευχαριστώ θερμά Κατερίνα μου, για την συνέντευξή που μου παραχώρησες και σου εύχομαι όμορφα αναγνωστικά ταξίδια!

Εύχομαι να απολαύσετε την όμορφη συζήτηση που είχαμε με την Κατερίνα !!!

Σας φιλώ!!

Παρασκευή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ