ΘΕΩΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΘΕΩΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

Σε αυτήν την στήλη θα μάθουμε τι θέλουν οι αναγνώστες και θα γνωρίσουμε αρκετά πράγματα μέσα από την αναγνωστική τους ματιά  !

Έχω την χαρά να φιλοξενώ στο LOVE BOOK DIARY μία θαυμάσια κοπέλα, μία φανατική αναγνώστρια με άποψη και πολύ συμπαθητική στον βιβλιοφιλικό χώρο. 

Αγαπημένοι μου φίλοι σήμερα θα γνωρίσουμε την Θεώνη Κωνσταντοπούλου!




Θεώνη μου πριν ξεκινήσουμε την συνέντευξη, θα ήθελα να μας πεις κάποια πράγματα για σένα για να σε γνωρίσουν οι αναγνώστες του LOVE BOOK DIARY

ΑΠ: Ονομάζομαι Θεώνη Κωνσταντοπούλου και είμαι καθηγήτρια γαλλικών. Είμαι 38 ετών, μητέρα δύο παιδιών και αγαπώ πολύ την λογοτεχνία. 

ΕΡ: Θεώνη μου είσαι από τους πιο φανατικούς αναγνώστες , διαβάζεις καθημερινά και αγαπάς την λογοτεχνία. Θα ήθελα να μου πεις γιατί διαβάζεις ,δηλαδή  πως προέκυψε όλο αυτό?

ΑΠ:Γνώρισα τον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας από μικρή ηλικία, όταν έλαβα στην πέμπτη δημοτικού δώρο Χριστουγέννων το βιβλίο "Ο μικρός Πρίγκιπας ". Μαγεύτηκα πραγματικά! Έκτοτε ήταν απόλαυση για εμένα να διαβάζω μυθιστορήματα κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Σήμερα το διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου. Είναι η ώρα της χαλάρωσης μου ,η ώρα που "ταξιδεύει " Το μυαλό μου μακριά από τις δυσκολίες και την κούραση της καθημερινότητας. 





ΕΡ: Είσαι ενεργό μέλος στις περισσότερες βιβλίο ομάδες στο facebook. Θα ήθελα να μου πεις πως σου φαίνονται και αν είσαι ευχαριστημένη?

ΑΠ:  Πράγματι είμαι μέλος στις περισσότερες βιβλίο -ομάδες στο Facebook και μάλιστα προσπαθώ να συμμετέχω ενεργά σε αυτές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχω γνωρίσει αξιόλογους ανθρώπους με τους οποίους μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και η επικοινωνία μαζί τους με ευχαριστεί. 

    Προσωπικά δηλώνω ικανοποιημένη από τις περισσότερες. Σ'αυτό έχει συμβάλει φυσικά πέρα από τα πρόσωπα, το γεγονός πως μου δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογα βιβλία και να μάθω πράγματα για σημαντικούς ανθρώπους της λογοτεχνίας. 

ΕΡ: Ποια βιβλία προτιμάς να διαβάζεις και γιατί?

ΑΠ: Διαβάζω αρκετά είδη λογοτεχνίας. Αγαπώ την αστυνομική λογοτεχνία και τα ψυχολογικά θρίλερ, τα ιστορικά και κοινωνικά μυθιστορήματα. 

ΕΡ: Αν έπρεπε να διαλέξεις ένα αγαπημένο εκδοτικό ποιος θα ήταν?

ΑΠ: Αν έπρεπε να επιλέξω έναν εκδοτικό οίκο, αυτός θα ήταν η Διόπτρα. 

ΕΡ: Εκδίδονται συνέχεια καινούργια βιβλία , προωθούνται πάρα πολλά και άλλα δεν τα βλέπεις εκτός, αν είσαι άτομο που ψάχνεται συνέχεια και ανακαλύπτεις διαμαντάκια. Ποια είναι η άποψη σου? Χρειάζονται όλες αυτές οι εκδόσεις βιβλίων?

ΑΠ: Θεωρώ πως ναι. Τα γούστα των αναγνωστών σήμερα ποικίλλουν και είναι θετικό να υπάρχει πληθώρα βιβλίων με σκοπό να καλυφθούν οι οποίες ανάγκες.  Εξάλλου όλοι οι καλοί χωράνε!

ΕΡ: Προτιμάς μα ψωνίζεις από το βιβλιοπωλείο ή σου αρέσει να παραγγέλνεις από το internet βιβλία και γιατί?

ΑΠ:Κάνω και τα δύο. Προτίμηση μου βέβαια αποτελεί το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου. Εκεί περνώ αρκετή ώρα με τα βιβλία μέχρι ν' αποφασίσω ποια νέα αποκτήματα θα με ακολουθήσουν στο σπίτι.




ΕΡ
: Σου έχει συμβεί να σε σνομπάρουν άτομα γιατί διαβάζεις λογοτεχνία? Αν ναι θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μας την εμπειρία σου?

ΑΠ:Όχι, δεν έχω βιώσει κάποια ανάλογη συμπεριφορά.  Οι περισσότεροι άνθρωποι γύρω μου μου εκφράζουν τον θαυμασμό τους που διαβάζω λογοτεχνία και μάλιστα καθημερινά πάρα τις τόσες υποχρεώσεις. 

ΕΡ: Έχεις γνωρίσει άτομα τα οποία είναι αλαζόνες ,επειδή έχουν διαβάσει περισσότερα βιβλία από εσένα?

ΑΠ: Όχι, δεν έχω συναναστραφεί με τέτοιους ανθρώπους.  Είμαι σίγουρη παρ'όλα αυτά πως υπάρχουν γύρω μας.

ΕΡ: Πόσα χρήματα διαθέτεις για την αγορά βιβλίων κάθε μήνα?

ΑΠ: 40 - 50 ευρώ 

ΕΡ: Πόσα βιβλία έχεις διαβάσει από την αρχή του έτους και ποιο ήταν το καλύτερο? 

ΑΠ: Φέτος έχω διαβάσει 74 βιβλία μέχρι στιγμής. Ξεχωρίζω το "13" του Steve Cavanagh. 





ΕΡ: Τι νομίζεις ότι απουσιάζει από τον χώρο της λογοτεχνίας?

ΑΠ: Η πρωτοτυπία.....

ΕΡ: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας ? 

ΑΠ: Θα ήθελα να αναφερθώ σε πολλούς,  Έλληνες και ξένους...Μου είναι αδύνατον να επιλέξω μόνο έναν. 
      Από Έλληνες αγαπώ τα βιβλια του κ. Κρομμυδα,  του κ. Πετρουλακη,  του κ. Σακελλαροπουλου. 







      Από ξένους έχω ξεχωρίσει τον Fitzek,  τον Καριζι και τον Carter. 









Ερ: Θα ήθελα να μας προτείνεις ένα βιβλίο που πρέπει να διαβάσουμε και γιατί?

ΑΠ: "Το Δωμάτιο " της Εμα Ντοναχιου. Είναι ένα συγκλονιστικό βιβλίο που αγγίζει θέματα πολύ δύσκολα, όπως την ψυχολογική και σωματική κακοποίηση, την αντιμετώπιση της κοινωνίας απέναντι στη διαφορετικότητα και όλα αυτά από την ματιά ενός μικρού παιδιού. 
Όποιος διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο δεν θα το ξεχάσει ποτέ..





Ευχαριστώ πολύ 

Σε ευχαριστώ θερμά ΘΕΩΝΗ μου για την συνέντευξή που μου παραχώρησες και σου εύχομαι όμορφα αναγνωστικά ταξίδια!


Παρίσση Παρασκευή


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΜΑΝΓΓΕΛ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΙΣΣΗ

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ